هم اندیشی کارشناسان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

در راستای همفکری و هم اندیشی دوره ای، مدیرکل، کارشناسان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به صورت مجازی گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان بوشهر، طی وبیناری مجازی مدیرکل، کارشناسان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گردهم آمدند.

این نشست مجازی با محوریت برگزاری کارگاه های تابستانه، جذب و پایدارسازی اعضا، بحث و گفتگو پیرامون نظام نامه فعالیت های تابستانه، اولویت های کانون در سه محور مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری انجام شد.

سمیه رسولی، مدیرکل کانون استان بوشهر، اولویت های کانون استان در سال جاری را برنامه ریزی برای جذب و پایدارسازی اعضا به ویژه نوجوانان، بالابردن سطح مطالعه در بین کودکان و نوجوانان از رهگذر برگزاری برنامه های کتاب محور، و استفاده از حلقه های میانی به عنوان واسط و همیار کانون در برنامه ها مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مدیرکل ، کارشناسان فرهنگی، هنری و مسئولین مراکز استان در حوزه های مختلف در خصوص برگزاری کارگاه های تابستانه، جذب و پایدارسازی اعضا،  نظام نامه فعالیت های تابستانه، اولویت های کانون، برنامه های پیش رو و . . .  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

هم اندیشی کارشناسان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

هم اندیشی کارشناسان و مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون استان بوشهر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =