کد خبر: 341260
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
بازدید 41
آغاز دور جدید  ضبط برنامه‌ی تلویزیونی «بومرنگ» در مجتمع کانون البرز

              درهمکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و صدا و سیمای استان، ضبط دور جدید برنامه‌ی تلویزیونی «بومرنگ» در مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، شروع شد.

                                                                          

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از تابستان۱۳۹۹، همکاری خود با این برنامه را آغاز کرده و اکنون دور جدید این همکاری ها از جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است .

«بومرنگ»، برنامه‌ی کودکانه‌ی سیمای البرز به تهیه‌کنندگی و کارگردانی «مسعود مهدی»،در قالب یک برنامه با حضور کودکان قصد دارد آن‌ها را با استان البرز و ویژگی‌های آن، بازی و سرگرمی، کتاب های مناسب و ... آشنا کند.

گفتنی است این برنامه در مرحله تولید است و زمان پخش فصل جدید آن  که در دوره های قبل جای خود را در بین کودکان البرزی باز کرده بود،  به زودی  از شبکه‌ی سیمای استانی البرز اعلام خواهد شد. 

معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و فعالیت‌های آن و معرفی کتاب‌های مناسب کودکان،  از اهداف مسئولان کانون برای مشارکت با این برنامه بوده که در مرکز مجتمع کانون کرج، به نشانی کرج، خیابان شهید صدوقی( ساسانی)، انتهای خیابان شهید نامجو،ضبط و تولید می‌شود.

آغاز دور جدید  ضبط برنامه‌ی تلویزیونی «بومرنگ» در مجتمع کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =