دوره آموزش تهیه نشریه الکترونیک ویژه مربیان مراکز

در راستای تولید محتوای مجازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی دوره آموزش "تهیه نشریه الکترونیک" با هدف آشنایی با نرم افزار های تولید مجله الکترونیک برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، دوره آموزش استانی "تهیه نشریه الکترونیک" ویژه مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در پژوهش سرای دانش آموزی شهر اراک روز شنبه ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

صدیقه داودآبادی کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان مرکزی در خصوص برگزاری این دوره گفت: دوره آموزش استانی "تهیه نشریه الکترونیک" با حضور  معصومه دانیالی مدرس آموزش متوسطه و سرگروه هوش مصنوعی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی به همراه مربیان و مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در پژوهش سرای دانش آموزی شهر اراک برگزار شد .

دوره آموزش تهیه نشریه الکترونیک ویژه مربیان مراکز

صدیقه داودآبادی هدف از برگزاری دوره آموزشی را آشنایی مربیان مراکز کانون  با نرم افزار های تولید مجله الکترونیک دانست و گفت: در راستای تولید محتوای مجازی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دوره آموزش "تهیه نشریه الکترونیک" با هدف آشنایی با نرم افزار های تولید مجله الکترونیک ویژه مربیان کانون مراکز برنامه ریزی شد .

در ادامه کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان مرکزی در رابطه با اجرای محتوای این دوره آموزشی بیان داشت: توسط مدرس دوره آموزشی چگونگی تهیه نشریه الکترونیک بیان شد و مربیان با نرم‌افزار تخصصی آشنا شده و نحوه ساخت نشریه الکترونیک با نرم‌افزار را در عمل آموختند.

دوره آموزش تهیه نشریه الکترونیک ویژه مربیان مراکز

وی ادامه داد: با مباحث مطرح شده در دوره آموزشی، مربیان می توانند جهت تولید محتوای مجازی با اهداف مختلف آموزشی و تربیتی با موضوعات مختلف در مراکز کانون از آن بهره‌برداری کنند.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در پایان اظهار داشت : با توجه به نیاز مراکز و مربیان،  آموزش لازم در خصوص تولید محتوای پاورپوینت و نیز پوستر با صرف حداقل زمان و کیفیت در این دوره نیز به مربیان ارایه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =