مسئولان استان همدان از کانون پرورش فکری حمایت می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که همراه مدیران این حوزه به همدان سفر کرده بود در دیدار با مسوولان ارشد استانی خواستار حمایت بیشتر آنان از فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی معاون توسعه مدیریت و منابع، حامد ابراهیمی، مدیرکل امورمالی وذیحسابی و مسعود امجدیان، رئیس اداره حقوقی املاک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر یک روزه خود به استان همدان با مسوولان ارشد این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش این سفر یک روزه با دیدار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آغاز شد که در این گفت‌وگو ابتدا معاون کانون از چگونگی شکل‌گیری کانون و اهداف آن در قبل و بعد از انقلاب مطالبی را ارایه کرد و از تحولات صورت گرفته در کانون در دوران ریاست جمهوری شهید رئیسی سخن گفت.

در این دیدار معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، مراکز کانون در سراسر کشور را یک قرارگاه مهم فرهنگی برای انجام برنامه‌های فرهنگی خواند.

تشکیل جلسه با اداره‌ها و سازمان‌های مرتبط جهت تهیه دو دستگاه کامیونت و ۱۱ آسمان‌نمای بادی با محوریت و حمایت استانداری و نیز افزایش اعتبارات عمرانی کانون پرورش فکری با توجه به رأی و نظر استاندار همدان از جمله مواردی بود که مقرر شد از سوی مسئولان استانی پیگیری شود.

بعد از این نشست معاون توسعه مدیریت و منابع کانون و همراهانشان از مرکز فرهنگی- هنری شماره ۳ همدان واقع در شهرک مدرس که مرکز الگوی استان و از شلوغ‌ترین مراکز کانون است، بازدید کردند.

در این بازدید نوجوان کانون یار خوش ذوق عضو مرکز ۳  کانون همدان به شعرخوانی پرداخت و در ادامه از تابلوی تمثال و نام دو شهید نوجوان رونمایی شد.

کمالوندی در این سفر یک روزه با رئیس سازمان برنامه و بودجه  نیز دیدار و ضمن معرفی کانون و اهداف و ماموریت‌های آن، خواستار افزایش بودجه کانون برای ساخت طبقه دوم مرکز شماره  ۳ همدان، ساخت کانون زبان، احداث پردیس کودک ونوجوان، تهیه تماشاخانه سیار و تهیه ۱۱ رصدخانه بادی برای ۱۱ مرکز کانون در سطح استان شد.

شرکت در جشن شروع کلاس‌های تابستانی مجتمع شهید مدنی واقع در شهرک مدنی همدان و بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع از دیگر برنامه‌های سفر معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به این استان بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی کانون  هم‌چنین با مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نشستی را برگزار کرد.

در این دیدار کمالوندی نوسازی مدارس و کانون را از یک بدنه خواند و گفت: همه ما دور هم جمع شده‌ایم که به کودکان ونوجوانان خدمت کنیم و باید از ظرفیت‌های یکدیگر برای این خدمت بهره بگیریم.

چهارمین برنامه معاون توسعه در همدان، دیدار با مربیان مراکز و کارشناسان اداره کل کانون استان بود که در سالن سینما کانون برگزار شد.

 در این دیدار کمالوندی و مدیران همراه وی بعد از شنیدن صحبت‌های مربیان و مسئولان مراکز به همه سوال‌های آنان پاسخ و قول دادند که موارد مطرح شده را  پیگیری کنند.

بازدید از مرکز شماره یک کانون همدان، سالن ورزشی و فروشگاه عرضه محصولات کانون در همدان پایان‌بخش سفر یک روزه معاون توسعه مدیریت و منابع کانون و همراهانشان به این استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =