مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل ۶۱ کارگاه تابستانی برگزار می‌کند

مربی مسئول مرکز شماره‌ی کانون اردبیل گفت: با برگزاری ۶۱ کارگاه تخصصی، کودکان و نوجوانان عضو مرکز شماره دو کانون اردبیل تحت پوشش فعالیت‌ها و برنامه‌های تابستانی قرار می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان اردبیل، یحیی یوسفی اصل مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون اردبیل گفت: در این مرکز برای فصل تابستان ۱۹ عنوان کارگاه تخصصی پیش‌بینی‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام برای بهره‌گیری از خدمات کانون و آموزش‌های مهارتی در هر یک از این کارگاه‌ها به مرکز و یا سامانه خدمات کانون به‌صورت غیرحضوری مراجعه کنند.

وی از برگزاری این عناوین برای اعضای دختر و پسر در همه گروه‌های سنی کودک و نوجوانان خبر داد و گفت: فن بیان، نجوم، فلسفه برای کودک و نوجوان، قصه و مفاهیم قرانی، هوش هیجانی، رباتیک و الکترونیک، نقاشی، سفال‌گری، کاغذوتا، خوانش متون کهن، شعر سرایی و داستان‌نویسی، نمایش خلاق و چرتکه از کارگاه‌های فرهنگی، هنری، علمی و ادبی مرکز هستند که با شعار «تابستونتو بساز» در طول ایام تابستان برگزار خواهند شد.

مرکز شماره‌ی ۲ کانون اردبیل ۶۱ کارگاه تابستانی برگزار می‌کند

یوسفی اصل تصریح کرد: علاوه بر کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی نیز برای اعضا اجرا خواهد شد که استفاده از این فعالیت‌ها بدون پرداخت هزینه است.

وی با اشاره به‌ضرورت توجّه به نوجوانان، از برپایی فعالیت‌های ویژه ازجمله نمایش و نقد فیلم، نمایشنامه خوانی و بحث کتاب برای این گروه سنی خبر داد و اظهار داشت: برای تقویت مهارت و حس مسئولیت‌پذیری، تعدادی از اعضای نوجوان فعال به‌عنوان همیاران کانون، در اجرای امور مربوط به کتابداری و برخی فعالیت‌های عمومی مرکز مشارکت خواهند کرد.

وی بابیان اینکه این مرکز در دو نوبت صبح و عصر پذیرای عموم است، افزود: برای بزرگ‌سالان و والدین اعضا هم در کنار نشست‌های تخصصی که بر اساس موضوعات روز و صورت ماهانه برگزار خواهد شد، دورهم خوانی، بحث کتاب و هوش هیجانی هم به اجرا درخواهد آمد.

گفتنی است، مرکز شماره‌ی دو کانون اردبیل در حال حاضر ۹۱۴ عضو فعال دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =