نوجوان محوری، مرکز محوری و مخاطب محوری سه رسالت کانون پرورش فکری در تابستان سال جاری

زهرا آب سوران با حضور در برنامه گفت و گو ی ویژه ی خبری به تشریح فعالیت های کانون استان در تابستان سال جاری پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی؛ آب سوران با حضور در برنامه ی گفت و گوی ویژه ی خبری در سیما مرکز آذربایجان غربی به تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تابستان سال جاری پرداخت.

ایشان با اشاره به سیاست های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکز محور، نوجوان محور و مخاطب محور  بودن را سه سیاست کانون پرورش فکری استان در سال جاری دانست و گفت: با فعالیت ۳۵ مرکز ثابت، سیار و پستی امید است به این رسالت دست پیدا کنیم.

آب سوران در مورد نحوه ی عضویت در مراکز کانون نیز گفت: کودکان و نوجوانان ضمن عضویت در مراکز کانون می توانند از فعالیت ها، کارگاه ها، بسته های فرهنگی و رویدادهای مناسبتی استفاده کنند.

آب سوران ادامه داد: از ۲۰ خرداد فعالیت های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برگزاری مراسم ویژه در مراکز نیز آغاز شده است.

مدیرکل کانون استان در مورد برنامه های تابستان ۱۴۰۳ نیز گفت : کانون در سطح استان با بیش از ۶۰ فعالیت عمومی و تخصصی به صورت دوره ای برنامه ای ویژه برای کودکان و نوجوانان خواهد داشت. 

ضمن اینکه امسال فعالیت های جدید چون خبرنگاری و روزنامه نگاری، بازی سازی، تند خوانی، فعالیت های علمی و پژوهشی اضافه شده که برای نوجوانان اجرا خواهد شد. 

آب سوران در مورد اهداف بلند مدت کانون نیز گفت: کانون سرمایه گذاری ویژه ای روی استعدادها انجام داده است، در مراکز استعداد های مختلف در حوزه های فرهنگی ، ادبی و هنری شناسایی و به رشد آنان کمک می شود. 

در این باره این نکته گفتنی است که: سال گذشته نیز ۴ نفر از اعضای کانون به باشگاه قاف راه پیدا کردند و کانون کشور نیز در این حوزه اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

آبسوران در مورد فعالیت انجمن های کانون نیز گفت: نوجوانان پس از ۱۷ سالکی تا ۲۲ سالگی در قالب انجمن ها فعالیت های خود را ادامه می‌دهند.

طرح کانون مدرسه، برنامه های مرکز  فراگیر، ویژه برنامه های کانون در مناطق کمتر برخوردار و اهم برنامه های تابستان از دیگر موضوعاتی بود که مدیرکل کانون استان به آن اشاره داشت. 

وی در بخش پایانی برنامه نیز گفت: از تمام مسئولان و دستگاه های اجرایی که یار ‌و یاور کانون هستند تشکر می کنم و در تابستان ساختنی ۱۴۰۳ منتظر کودکان و نوجوانان در مراکز کانون هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =