کد خبر: 341356
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
بازدید 39
جشن آغاز دهه امامت و ولایت در کانون استان مرکزی

همزمان با عید قربان کانون پرورش فکری استان مرکزی در مرکز شماره یک اراک آغاز دهه امامت و ولایت و آغاز فعالیت‌های تابستان را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان مرکزی؛ همزمان با عید قربان کانون پرورش فکری استان مرکزی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک اراک آغاز دهه امامت و ولایت را جشن گرفتند.

جشن دهه امامت و ولایت با حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۱ اراک با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

جشن آغاز دهه امامت و ولایت در کانون استان مرکزی

فاطمه مددی با حضور مادران و فرزندانشان در کنار هم اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این برنامه اعلام شروع فعالیت‌های تابستانی شعار "تابستونتوبساز" و معرفی فعالیت‌های کانون به والدین، ایجاد شور و نشاط در اعضاء، برقراری صمیمیت و روابط عاطفی بین مربی و اعضاء و برانگیختن حس صفا و صمیمیت میان اعضا و مادران و در نتیجه لذت بردن از زندگی اجتماعی بود.

جشن آغاز دهه امامت و ولایت در کانون استان مرکزی

مددی برنامه‌های فرهنگی هنری اجرا شده در این برنامه را اجرای عروسک و مجری با موضوع اوقات فراغت و معرفی فعالیت‌های کانون به صورت طنز و شاد، حضور کارشناس فرهنگی و طرح موضوعات ترویجی و آموزشی ویژه کودکان و مادران، اجرای قصه گویی، نمایش کلیپ معرفی کانون، پخش انیمیشن با موضوع عید قربان و اجرای مسابقه شاد  عنوان کرد.

اجرای آیتمهای نمایشی توسط نقره و خاله قورباغه و حضور در بین بچه ها با معرفی فعالیتهای کانون پرورش فکری با شعار "تابستونتو بساز"

جشن آغاز دهه امامت و ولایت در کانون استان مرکزی

حضور پریا بابایی "خاله پریا" مجری برنامه کودک و نوجوان در این جشن لحظات شاد به یادماندنی برای کودکان رقم زد.

رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول فرهنگی استان با حضور در این جشن به  معرفی کارگاههای حال خوش زندگی و دیگر کارگاه ها و فعالیت های تابستان کانون برای کودکان و نوجوانان و همچنین والدین پرداخت.

در پایان از اعضای فعال در برنامه های فرهنگی ،هنری و ادبی مرکز شماره ۱ اراک با اهدای جوایز تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =