پویش «#من_غدیری-ام» در کانون البرز

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در آستانه‌ی عید سعید غدیر خم فراخوان پویش فرهنگی، هنری «#من_غدیری-ام» را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز هدف از اجرای این پویش را آشنایی کودکان و نوجوانان با واقعه‌ی مهم و تاریخی غدیر به عنوان یکی از اعیاد بزرگ ما شیعیان عنوان کرد.

این پویش ویژه‌ی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ ساله‌ی استان البرز بوده و علاقه مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند در یکی از زمینه‌های نقاشی، خوشنویسی، راویت گری و قصه‌گویی، تزیین خانه و برگزاری جشن در محله، کتابخوانی، شعرخوانی و کمک به نیازمندان در قالب عکس، فیلم و نماهنگ تولید اثر کنند.

 در بخش نقاشی غدیرعلاقه‌مندان می توانند با کشیدن نقاشی با موضوع عید غدیر واقعه‌ی غدیر خم و یا گرامی داشت این عید بزرگ در زمان حال را به تصویر بکشند؛ قطع و تکنیک آثار آزاد بوده اما نقاشی ها نباید کپی بوده و باید با استفاده از ذهنیت و خلاقیت صاحب اثر خلق شوند.

کودکان و نوجوانانی هم که می خواهند در بخش خوشنویسی شرکت کنند می‌توانند اثر خود را که با خط درشت و یا خودکار و با یکی از موضوعات نوشتن حدیث غدیر، جملاتی از داستان عدیر، اشعار غدیری و یا احادیثی از مولای متقیان امام علی (ع)، به رشته‌ی تحریر در آمده است و یا عکس آن را ارسال کنند.

بر اساس این خبر  بخش راویان غدیر نیز ویژه ی اعضای باشگاه راویان غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز بوده و دیگر  کودکان و نوجوانانی که توانایی روایت گری و قصه گویی دارند نیز می‌توانند قصه‌ی زیبای غدیر خم را با زبانی شیوا و جذاب با شیوه ی دلخواه، بیان کرده و ویدیوی قصه‌ی خود را ارسال کنند.

 کودکان و نوجوانان عزیزی هم که در این ایام به مناسبت این جشن بزرگ خانه و محله‌ی خود را تزئین کرده و به این شیوه این مناسبت را گرامی می‌دارند نیز می توانند با ارسال عکس یا ویدیو در این پویش شرکت کنند.

علاقه مندان به حضور در بخش کتابخوانی و شعرخوانی غدیر نیز به ترتیب با معرفی کتابی که در زمینه‌ی غدیر خوانده‌اند ودوست داشته اند و خوانش شعر غدیری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این پویش، ارسال کنند.

و بالاخره کودکان و نوجوانان استان البرز می توانند از اطعام، کمک به نیازمندان  و مراسم نذری، نیز فیلم و عکس تهیه کرده و ارسال کنند.

در این بخش حفظ کرامت انسانی نیازمندان در تصویربرداری حائز اهمیت است.

گفتنی است تمامی شرکت کنندگان  می‌توانند آثار خود در زمینه‌های مطرح شده و با توجه به نوع اثر تولیدی در قالب ویدیو، نماهنگ و عکس به نزدیک‌ترین مرکز #کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان_استان_البرز

تحویل داده و یا از طریق نشانی https://eitaa.com/Pr_kpf_alborz    ارسال کنند.

همچنین صاحبان آثار  می‌توانند  برای بهتر دیده شدن  تولیدات  خود،   در فضاهای مجازی مختلف با دو هشتگ #من_غدیری_ام و#کانون_پرورش_فکری_کودکان_و_نوجوانان_استان_البرز این آثار رامنتشر کنند.

 مهلت ارسال آثار از روز سه‌شنبه ۵ تیر ماه ۱۴۰۳ هم‌زمان با عید سعید غدیر خم تا پایان روز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ به مدت پنج روز خواهد بود و آثاری که پس از این تاریخ ارسال شوند، داوری نخواهند شد.

در مجموع و پس از بررسی آثار به ۱۴ نفر از برگزیدگان هدایایی تعلق خواهد گرفت.

تلفن پاسخ‌گویی به سوالات:

۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰

داخلی ۱۱۸

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان استان البرز

ساعت پاسخگویی:

روزهای کاری ۸ صبح تا ۱۳

پویش «#من_غدیری-ام» در کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =