برگزاری جلسه توجیهی در مرکز شماره (4) سنندج به عنوان مرکز الگو

جلسه توجیهی در مرکز شماره (4) سنندج به عنوان یکی از مراکز الگوی استان کردستان جهت برنامه ریزی با حضور مدیر کل و کارشناسان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان: جلسه توجیهی در راستای مراکز الگو در مرکز شماره(4) سنندج با حضور مدیر کل استان ، کارشناس مسئول فرهنگی و کارشناس فرهنگی ، هنری، ادبی ، کارشناس ارزیابی عملکرد، مربی مسئول مرکز و مربی فرهنگی جهت آشنایی با مراکز الگو  برگزار شد.

برگزاری جلسه توجیهی در مرکز شماره (4) سنندج به عنوان مرکز الگو

مدیر کل در این جلسه عنوان نمود: در سالهای آینده کلیه مراکز استان باید مرکز الگو باشند و تجهیزات لازم و برنامه ریزی درست جهت ایجاد مراکز الگو رافراهم آورد، با توجه به اینکه فعلا دو مرکز به عنوان الگو انتخاب شده اند همه نیروها از کارشناسان و همکاران دیگر مراکز در شهر سنندج کمک لازم را در تمامی زمینه ها جهت برگزاری کلاس ها و همچنین تنوع در فعالیت های فرهنگی هنری ادبی در این دو مرکز که به عنوان مراکز الگو در سنندج معرفی شده اند را انجام دهند، لازم به ذکر  است مرکز مجتمع فرهنگی هنری سنندج و مرکز شماره (4) سنندج در استان کردستان به دلیل داشتن آیتم های لازم به عنوان مراکز الگو معرفی شدند.

برگزاری جلسه توجیهی در مرکز شماره (4) سنندج به عنوان مرکز الگو

گوهری در ادامه خاطر نشان کرد: طبق گفته های معاونت فرهنگی دکتر فلاح  آیتم های مراکز الگو مشخص می باشد و بر اساس المان های مورد نظر و امکانات ویژه مجتمع فرهنگی هنری سنندج و مرکز شماره (4) مراکز الگو می باشند که با هم فکری لازم زمینه بازدیدهای معاونین و مدیر عامل و وزیران در این مراکز ایجاد شود.

وی در ادامه افزود برگزاری کارگاه های خلاقانه مثل کارگاه انیمیشن ، رباتیک ، نمایش، باعث ایجاد انگیزه برای مشارکت بیشتر خانواده ها و همچنین  حضور حلقه های میانی توسط انجمن های مختلف مردمی از جمله کلاس های قرآنی کارگاه مشاوره تربیتی، از دیگر برنامه ی لازم و ضروری در مراکز الگو می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =