برپایی میز خدمت کانون پرورش فکری استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه

کانون پرورش‌فکری‌کودکان و نوجوانان استان مرکزی همزمان با آغاز فصل تابستان و دهه امامت و ولایت در حاشیه نماز جمعه شهر خنداب با برپایی میز خدمت پذیرای کودکان و نوجوانان و نمازگزاران بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، میز خدمت کانون پرورش فکری در راستای تشریح فعالیت های تابستانه کانون با شعار "تابستونتو بساز" با حضور زهرا پرهیزگار مسئول مرکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و نماینده کانون در شهرستان خنداب به همراه مربیان مرکز فرهنگی هنری خنداب در حاشیه نماز جمعه این شهر در روز جمعه ۱ تیرماه ۱۴۰۳ پاسخگوی کودکان و نوجوانان ،والدین و نمازگزاران بود.

 کانون پرورش‌فکری‌کودکان و نوجوانان استان مرکزی شهرستان خنداب در راستای غنی سازی اوقات فراغت و همزمان با آغاز فصل تابستان و دهه امامت و ولایت در حاشیه نماز جمعه شهر خنداب با برپایی میز خدمت ضمن پاسخگوی به سوالات شهروندان ،فعالیت های تابستان و برنامه های ویژه فرهنگی هنری و ادبی کانون پرورش فکری در تابستان با شعار "تابستونتو بساز" برای نمازگزاران تشریح شد .

برپایی میز خدمت کانون پرورش فکری استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه

حجت الاسلام والمسلمین صفاهانی امام جمعه شهر خنداب به همراه مسئولین این شهر ضمن بازدید از میز خدمت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرارسیدن دهه امامت و ولایت تبریک گفت و از تلاش های کانون در این شهر تقدیر کرد.

برپایی میز خدمت کانون پرورش فکری استان مرکزی در حاشیه نماز جمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =