کد خبر: 341491
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
قسمت اول مجموعه کلیپ‌های تابستونتو بساز منتشر شد

مجموعه کلیپ‌های ضبط شده توسط کانون‌یاران از شهر جونقان و شهرکرد به مناسبت آغاز فعالیت‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با عنوان تابستونتو بساز تهیه و تولید شده و در رسانه‌های مختلف پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، طبق نظر و دستور مدیرکل کانون استان، طرح ساخت محتوا و گزارش تصویری در قالب کلیپ‌های کوتاه ویدئویی با موضوع تابستونتو بساز تصویب و مقرر گردید در مرحله‌ی اول این طرح از مراکز چهارگانه‌ی شهرکرد، تصاویری از مراسم شروع به فعالیت کارگاه‌های تابستانی ضبط و تدوین شده و به اطلاع عموم رسانده شود.

مجری این طرح کارشناس روابط عمومی کانون استان می‌باشد که تهیه و تدوین آن را به عهده دارد.

وی در مورد مراحل ساخت این مجموعه گفت: ایده‌ی اولیه‌ی ساخت این مجموعه مستند را مدیرکل کانون استان مطرح کرد و من هم با استفاده از سه نفر از کانون‌یاران استان توانستم در مدت پنج روز ضبط تصاویر را به پایان رسانده و شروع به ادیت و تدوین و صداگذاری آن نمودم.

هیاریان اضافه کرد: هدف از ساخت این مجموعه، شناختن بیش از پیش فعالیت‌های کانون و همچنین معرفی بهتر کارگاه‌های جدید در کانون استان بود. وی گفت: بسیاری از ارگان‌های دولتی و خصوصی هستند که خود را متولی کار تخصصی با کودک می‌دانند ولی ما با مصاحبه و گفتگو با مراجعین به کانون خواستیم به همگان اثبات کنیم "تنها نهاد دولتی و تخصصی متولی برای امور فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران می‌باشد"

وی در ادامه‌ی روند ساخت کلیپ‌ها گفت: به گزارش‌گر این مجموعه تاکید شد که تمامی انتقادها و نظرات مخاطبین و حتی اشخاصی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند را ضبط و ثبت کرده تا در کلیپ نهایی منتشر شود

برای دیدن فیلم کلیک کنید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =