کد خبر: 341517
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بازدید 32
حال و هوای غدیر در کانون همدان

مراکز فرهنگی- هنری همدان در آستانه عید غدیر در حال آماده سازی مراکز و برپایی غرفه به همکاری کانون یاران هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مراکز فرهنگی- هنری همدان در آستانه عید غدیر در حال آماده سازی مراکز و برپایی غرفه به همکاری کانون یاران برای برپایی جشن بزرگ غدیر هستند.

حال و هوای غدیر در کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان

در این میان مرکز فرهنگی- هنری شماره 2 همدان به همراه کانون یاران نوجوان خود در حال فضا سازی غرفه رادیو غدیر برای روز عید غدیر در پیاده راه بوعلی است که قرار است از صبح روز عید در این پیاده راه مستقر شده و به ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان بپردازد.

حال و هوای غدیر در کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شیرین سو

مرکز فرهنگی هنری شیرین سو به مناسبت دهه ولایت و امامت برنامه "زیباترین نام"را در قالب طرح نامداران برگزار کرد.  در این برنامه که با حضور ۱۵ تن از اعضا برگزار گردید در ابتدا مربی مسئول مرکز درباره ویژگی‌های شخصیتی و مقام والای حضرت علی (ع) و هم چنین واقعه غدیر خم برای اعضا صحبت کرد و در ادامه اعضای پسر با استفاده از برش کاغذ و تا نام زیبای امیر مومنان علی (ع) را بصورت طرح و نقش‌های اسلیمی، تذهیب و طرح های تزیینی اسلامی درست کردند.

حال و هوای غدیر در کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره 3 همدان

گروه سرود اعضای نوجوان این مرکز در حال آماده سازی سرود یا علی هستند که برای روز جشن عید غدیر در غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت زنده برای میهمانان این غرفه اجرا کنند.

حال و هوای غدیر در کانون همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره یک همدان

امروز به مناسبت هفته امامت و ولایت مرکز یک همدان با آشنایی و تقویت مهارت‌های زندگی انجام شد.  در این برنامه حدود ۳۰ نفر از والدین و اعضا حضور داشتند. با عنایت به حکمت‌های حضرت علی علیه السلام دو نوع مهارت خودشناسی و خودآگاهی برای والدین و اعضا توسط استادصفری کارشناس ارشد روانشناس بالینی بیان شد.

 برنامه با مشارکت والدین، اعضا و استاد به صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد و به صورت تعامل و نقش‌دهی پایان یافت.

حال و هوای غدیر در کانون همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =