برگزاری کارگاه های رایگان «از ایده تا فیلم کوتاه» در اهواز

باشگاه فیلم سازی نوجوانان با برگزاری کارگاه های رایگان «از ایده تا فیلم کوتاه» با هدف استعداد یابی نوجوانان زیر نظر مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و مشارکت فعال انجمن سینمای جوان استان در مراکز کانون شماره یک و مجتمع اهواز آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، صبح امروز یکشنبه ۳تیرماه ۱۴۰۳با حضور داریوش آقاسی مدیرکل، بهرام یارزاده دهکردی معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و نوجوانان علاقه مند به فیلم سازی در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز آغاز به کار کرد.

در فاز نخست راه انـدازی باشـگاه فیلم سازی نوجوانان که از امروز با اسـتعدادیابی نوجوانان شهرسـتان اهواز آغاز  شـد مهدی کیخایی رئیس انجمن سینمای جوان استان خوزستان به عنوان مدرس این کارگاه به آموزش و استعدادیابی نوجوانان پرداخت.
براساس این گزارش نوجوانان علاقمنـد و مسـتعد در این کارگاه ها که در مراکز کانون پرورش فکری برگزار می‌شود؛ شـناسایی می‌شوند و کار با آنها در کارگاه های فیلم نامه نویسـی، تـدوین، کارگردانی،فیلمبرداری و ... ادامه خواهد داد. 
در روند کار باشگاه فیلم سازی نوجوانان، اعضا منتخب آموزش دیده و توانمند سازی شده به گروه های چند نفره تقسـیم خواهندشد و اکیپ های تولید فیلم را تشـکیل می دهند و با پشتیبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و انجمن سینمای جوانان به تولید فیلم کوتاه خواهند پرداخت.
گفتنی است در همین روز کارگاه استعدادیابی«از ایده تا فیلم کوتاه» در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز نیز برگزار شد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =