کد خبر: 341549
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۶
بازدید 47
کارشناس مسئول کانون همدان منصوب شد

طی حکمی از طرف مدیرکل کانون همدان اعظم کیانی به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون همدان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری در حکمی، اعظم کیانی را به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون همدان منصوب کرد.

متن حکم دکتر معصومه ابراهیمی‌هژیر به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

پایه فکری اساسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید مسائل انقلاب باشد. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

همکار گرامی

نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به عنوان کارشناس مسئول امور فرهنگی- هنری و آفرینش‌های ادبی کانون استان همدان منصوب می‌شوید.

سیاست‌های برنامه‌ای سال 1403 بر پایه مرکزمحوری، نوجوان‌محوری و مخاطب محوری است. انتظار می‌رود در چشم‌انداز کانون پرورش فکری توجه، نظارت و رسیدگی ویژه به اجرای طرح ملی کانون- مدرسه، مراکز الگو، کانون‌یاران، حلقه‌های میانی و مردمی، یاریگران زندگی، ترویج فرهنگ اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، ایثار و شهادت، برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی، هنرهای تجسمی، سرود و نمایش، شاداب‌سازی مراکز و دوره‌های تربیت مربی داشته باشید.

در این راه رسالت اصلی ما ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد فضای تربیتی مناسب برای کودکان و نوجوانان در کنار خانواده‌ها و اولیای تربیتی مدارس با توجه به ارزش‌های دینی، آرمان‌های انقلاب و هویت ایرانی- اسلامی مورد تأکید است که از شما انتظار می‌رود با توجه به سوابق و تجربیاتی که در طول سال‌ها فعالیت در کانون پرورش فکری کسب کرده‌اید در این مسیر باعث رشد و بالندگی کانون، همکاران و اعضا شوید.

  آروزی موفقیت و بهروزی در زیر سایه توجهات حضرت ولی عصر (ع) را دارم.

از سوابق اعظم کیانی می‌توان به مربی نمونه و برگزیده (اوریگامی، نشریه نگاری، کاردستی، کتابسازی) در بین مربیان مراکز کانون، عضو کمیته فرهنگی شهرستان و ناظر برنامه‌های فرهنگی شهرستان ابوموسی در سال‌های 86 الی 93، دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی از قربان تا غدیر در سالهای 92 و 93 شهرستان ابوموسی،طراح و مجری طرح‌های کتابخوانی درخت دانش، راه سبز در سال های 91 و 92، برگزیده طرح کتابخوانی درخت دانایی در سال 94 و 96 و چندین دوره داوری مسابقات کتابخوانی و ...اشاره کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =