کد خبر: 341552
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۶
بازدید 35
فراخوان مهرواره قصه‌گویی"بانوی فرمانده" کانون همدان اعلام شد

کانون پرورش فکری استان همدان در راستای اهداف کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) مهرواره قصه‌گویی با عنوان "بانوی فرمانده" را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، کانون پرورش فکری استان همدان در راستای اهداف کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) مهرواره قصه گویی با عنوان "بانوی فرمانده" را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

دبیر قصه‌گویی کانون پرورش فکری همدان با اعلام این خبر گفت: یکی از افراد مهم و اثرگذار در مبارزات انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) بود که این افتخار برای همه ما خصوصا مردم همدان است.

مریم شریف‌زاده با بیان اینکه یاد و خاطره زنان بزرگی همچون «مرضیه حدیدچی- دباغ» به عنوان شخصیتی بی‌نظیر در تمامی ابعاد برای نسل جدید یک وظیفه و تکلیف است، اظهار کرد: این بانوی بزرگ نه تنها در صحنه‌های دفاع از امام راحل و انقلاب نقش‌آفرینی‌ کرده بلکه حتی در خارج از مرزها نامی درخشان دارد.

وی با اشاره به دیدار اعضای دومین کنگره ۸ هزار شهید با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر معرفی خانم دباغ بیان کرد: بر آن اساس قرار است امسال کنگره خانم دباغ در همدان برگزار شود و تمام دستگاه‌ها و نهادها نقشی در این معرفی داشته باشند.

کارشناس فرهنگی کانون همدان با بیان اینکه بانو حدیدچی (دباغ) علاوه بر اینکه فرمانده سپاه همدان بود و بعد از انقلاب سوابق ارزنده‌ای دارد یک مادر بود، خاطرنشان کرد: بانو دباغ فوق یک مادر و فوق یک همسر بود که با داشتن ۸ فرزند هرگز از وظایف اجتماعی و سیاسی خود کناره گیری نکرد و به فعالیت‌هایش با همه توان ادامه داد و این خانم دباغ را ممتاز و خاص می‌کند.

وی ادامه داد: کنگره خانم دباغ با ۹ کمیته تشکیل شده و  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عضو کمیته کودک و نوجوان این کنگره بوده که با برنامه های متنوع در این کنگره شرکت خواهد کرد که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری" مهرواره قصه‌گویی بانوی فرمانده" است.

شریف‌زاده تصریح کرد: شرکت کنندگان کودکان، نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی هستند و مدت زمان قصه ۵ الی ۱۲ دقیقه بوده که تا ۱ آبان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۸۸۱۷۸۲۱۹           در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

فراخوان مهرواره قصه گویی"بانوی فرمانده" کانون همدان اعلام شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =