دیدارمدیرکل کانون استان بوشهر با فرماندار دیلم

سمیه رسولی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر با حضور در شهرستان دیلم با محمد اسدی، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، مدیرکل کانون استان در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت کانون در این شهرستان پرداخت.

رسولی، با اشاره به رسالت کانون حمایت مسئولان شهرستانی را از فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و تداوم این پشتیبانی‌ها را در چشم‌انداز اعتلای فرهنگی شهرستان حائز اهمیت دانست.

محمد اسدی ، فرماندار شهرستان دیلم ضمن قدردانی از فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان، فرمانداری را پشتیبان نهادهای فرهنگی و فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر دانست.

فرماندار دیلم در این دیدار از آمادگی مجموعه فرمانداری این شهرستان برای همراهی و همکاری با کانون خبر داد.

در این دیدار که ظهر یکشنبه ۳تیرماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرکل،کارشناسان کانون پرورش فکری استان، فرماندار در سالن سینما تئاتر مرکز فرهنگی هنری دیلم برگزار شد، مسائل و مشکلات کانون به ویژه در حوزه سخت افزاری در شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شایان ذکر است شهرستان دیلم دارای یک مرکز فرهنگی ثابت است.

دیدارمدیرکل کانون استان بوشهر با فرماندار دیلم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =