آیین شروع فعالیت‌های تابستانی در مرکز یک کانون پارس‌آباد

مربی مسئول مرکز شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد از شروع فعالیت‌های تابستانی مرکز در آستانه عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، باب اله عزیزپور در گفتگو با روابط عمومی کانون گفت: اعضا و مربیان مرکز شماره‌ی یک کانون پارس‌آباد در آستانه‌ی فرارسیدن عید غدیر خم فعالیت‌های تابستانی را آغاز و این مناسبت را جشن گرفتند.

وی با عنوان اینکه این مراسم روز یکشنبه سوم تیرماه ۱۴۰۳ و با شعار «تابستونتو بساز» برگزار شد، اظهار داشت: ۱۰ عنوان کارگاه تخصصی برای ایام تابستان پیش‌بینی‌شده است که متقاضیان ۵ تا ۱۶ سال طبق گروه‌های مختلف سنی در این کارگاه‌ها به کسب مهارت‌های فرهنگی هنری و ادبی مشغول خواهند شد.

عزیزپور تصریح کرد: نقاشی، سفالگری، کاردستی، داستان‌نویسی، نوشتن خلاق، قصه گوی و اجرا، رباتیک، چرتکه و شاهنامه‌خوانی از عناوین کارگاه‌های مرکز در این فصل هستند.

آیین شروع فعالیت‌های تابستانی در مرکز یک کانون پارس‌آباد

این مسئول فرهنگی اجرای فعالیت‌های عمومی را نیز مورداشاره قرار داده و گفت: در کنار کارگاه‌های شهریه‌ای فعالیت‌های عمومی به‌صورت رایگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای ایام پیش رو علاوه بر کودکان و نوجوانان، کارگاهی نقاشی روی سفال هم برای والدین در نظر گرفته است.

گفتنی است، معرفی واقعه غدیر، قصه‌گویی، اجرای بازی‌های بومی محلی، شعرخوانی، مسابقه و نوشتن خلاق از بخش‌های اجراشده در آیین آغازین فعالیت‌های تابستانی در مرکز یک کانون پارس‌آباد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =