کودکان و نوجوانان با برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس تابستان شون رو می سازند

مسئول مرکز فرهنگی، هنری گلشهر بندرعباس از آغاز برنامه های اوقات فراغت در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ؛ فاطمه تقی زاده ایسینی بیان کرد : در این مرکز تخصصی، هنر سفالگری به صورت تخصصی ازسطح عمومی مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می شود.

وی افزود: دوره های آموزشی سفال، نقاشی، خوشنویسی، کاردستی، رباتیک و فن بیان به صورت تخصصی در طول سال برای گروه سنی ۶ تا ۱۷سال برگزار می شود.

وی اظهار کرد : با اشاره به برگزاری فعالیت های عمومی ویژه اعضای فعال این مرکز، با عناوینی چون کتابخوانی، خوانش متون کهن فارسی، قصه گویی، معرفی سرزمین، مشاهیر و مفاخرو... در طول سال برگزار می شود.

فاطمه تقی زاده، استقبال کودکان و نوجوانان و والدین از دوره ها و کارگاه های این مرکز در طول سال و به ویژه فصل تابستان را خوب توصیف کرد وگفت:کلاس‌های اوقات فراغت با شعار«تابستانتو بساز» از خردادماه آغاز شده است.

وی افزود: در خردادماه، ۴۸ کارگاه تخصصی در این مرکز برگزار شد. و همچنین برای ماه های پیش رو ۵۵ کارگاه آموزشی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه علاوه برکارگاه تخصصی سفال،کارگاه علمی رباتیک،الکترونیک،مهندسی خلاقیت،چرتکه،اسکرچ(بازی سازی)و...نیز برگزار می شود از موفقیت اعضای این مرکز در مسابقات کشوری و منطقه ای لکو کاپ در رشته‌های(الکترونیک،محاسبات ذهنی،مهندسی خلاقیت و رباتیک) خبرداد. تقی زاده گفت: سال گذشته ۱۵ عضو رباتیک به مرحله کشوری راه یافتند که ۳نفرمنتخب کشوری شدند.امسال نیز۲عضو،برگزیده کشوری و۳۲عضوبرگزیده منطقه ای انتخاب شدند.

کودکان و نوجوانان با برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری گلشهر بندرعباس تابستان شون رو می سازند

وی با اشاره به تلاش اعضا در این رقابت ها اظهارداشت: حسین شکری نیا(دانش آموزششم دبستان) در رشته الکترونیک از مرکز فرهنگی هنری گلشهر و امیر علی مهرابی (۶ساله) در رشته مهندسی خلاقیت از مرکز فرهنگی هنری زیباشهر به ترتیب مقام سوم و دوم کشوری را در این جشنواره کسب کردند و به جشنواره جهانی مسقط راه یافتند و ۳۲ عضو دیگر از مراکز پنجگانه بندرعباس برگزیده جشنواره منطقه ای در این رقابت ها بودند.

وی تصریح کرد: مراکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی برای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان این مرزوبوم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =