درخشش نوجوان کرمانشاهی در جشنواره‌ی شعر «وعده‌ی صادق»

نیوشا امیری نوجوان مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون کرمانشاه و عضو کارگاه ادبی «ما سی» برگزیده جشنواره‌ی شعر «وعده‌ی صادق» شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، نیوشا امیری نوجوان کانون کرمانشاه برگزیده‌ی جشنواره‌ی «وعده‌ی صادق» شد.

محمد خیاط‌زنجانی مدیر کل کانون استان کرمانشاه گفت: فراخوان جشنواره‌ی شعر «وعده‌ی صادق» از سوی اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان بدون محدودیت سنی منتشر گردید که بعد از داوری آثار، عضو مجتمع آفرینش کانون کرمانشاه موفق به کسب رتبه در این جشنواره گردید و در مراسم اختتامیه با حضور شاعران پیشکسوت و جوان مورد تقدیر قرار گرفت.
وی افزود: در مجموعه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، علاوه بر اینکه تمرکز ما بر روی پرورش فکر، خلاقیت، مهارت‌ها و کشف استعدادهای اعضا است، سعی داریم تا بتوانند در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و... حضور پیدا کنند و با بروز توانمندی‌های خود خوش بدرخشند.
رحمت غلامی موسس کارگاه ادبی «ما سی» نیز فعالیت‌های این کارگاه را در راستای افزایش سطح دانش و همچنین تربیت و پرورش شاعران نوجوان و جوان، دانست.
گفتنی است این جشنواره آثار بدون توجه به محدودیت‌های سنی داوری شده و نیوشا امیری از اعضای کارگاه ادبی «ما سی» و عضو نوجوان مجتمع آفرینش موفق به کسب رتبه در رقابت با شاعران جوان و بزرگسال شرکت کننده در این جشنواره شد که این امر نشان از نگاه تخصصی کارگاه‌های مجتمع آفرینش در تربیت و پرورش نوجوانان است.
لازم به ذکر است برگزاری کارگاه‌های شعر مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای نوجوانان، اعضای ارشد و والدین از مجموعه‌ی کارگاه‌های تخصصی مجتمع فرهنگی هنری آفرینش کانون کرمانشاه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =