کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

استاندار همدان در برنامه «شکوه خدمت در مسیر دانایی» کانون پرورش فکری همدان گفت: یکی از مراکزی که می‌تواند در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین اثر بگذارد، کانون است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، برنامه «شکوه خدمت در مسیر دانایی» به مناسبت بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان و مشارکت حداکثری در انتخابات به‌ویژه رأی اولی‌ها برگزار شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در این آیین با اشاره به این‌که اقدام‌های کانون همدان قابل تحسین است، بیان کرد: در دوران کودکی و نوجوانی شخصیت شکل گرفته و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قدمت بیش از ۵۰ ساله خود اقدام‌های بسیار خوبی داشته به‌ویژه در دولت سیزدهم که دولت مردم بود.

استاندار همدان در این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: بسیار خرسندم در جمع کودکان، نوجوانان، والدین آنها و مربیان کانون هستم و در همین ابتدا یاد امام و شهدا را گرامی می‌داریم به‌ویژه رئیس جمهور شهید که روز پنج‌شنبه ۷ تیر، چهلم اوست.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

قاسمی‌فرزاد با اشاره به نقش مهم مجموعه کانون در رشد، پویایی و تکامل سرمایه‌های انسانی بیان کرد: کانون در کنار نهاد کتابخانه‌ها و دیگر مراکز فرهنگی در رشد نسل آینده اثرگذار است.

استاندار همدان با بیان این‌که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم، بیان کرد: هشتم تیر روزی سرنوشت‌ساز است که مردم ما پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور را تعیین می‌کنند.

وی گفت: ما در نقطه عطف تاریخ کشور قرار داریم و باید مراقب باشیم مسیر را به درستی تعیین کنیم، مسیری که رشد و سلامت کشور را تضمین کند؛ نباید با انتخاب اشتباه کشور را به سمت سکون و عقب‌گرد ببریم.

استاندار همدان با اشاره به اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت مردمی گفت: آیت‌الله رئیسی تلاش کردند رشد بی‌وقفه تورم و گرانی‌ها کنترل شود.

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور ادامه داد: در هر سفر برای هر استان مبالغ خوبی را تصویب می‌کردند که متوسط برای ۵ تا ۱۰ سال بود، از مصوبات استان همدان ۵۵درصد محقق شده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: بسیاری از مصوبه‌ها برای تکمیل و پایان‌دادن طرح‌های ناتمام در حوزه‌های مختلف ورزشی، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، کتابخانه‌ها، علوم پزشکی و... بود که نمونه بارز آن انتقال آب به سد تالوار بعد از ۱۷ سال بلاتکلیفی و احداث یک تصفیه‌خانه بزرگ و مجهز بود.

وی افتتاح بیمارستان اکباتان که دو دهه راکد مانده بود و نیز مرکز جامع سرطان که همه این اقدام‌ها در ۳۳ ماه اتفاق افتاد، را از اقدام‌های دولت آیت‌الله رئیسی عنوان کرد.

استاندار همدان به تکمیل مدارس و دانشکده‌هایی در دانشگاه بوعلی، صنعتی و علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: هم، افزایش کلاس داشتیم و هم خوابگاه برای دانشجویان ساخته شد.

وی گفت: اگر بخواهیم مسیر نورانی و خدمت رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کند باید انتخابی همراه با بصیرت داشته باشیم و نباید دلخوش به سخنان شیرین که مبنایی برای عمل ندارند، باشیم.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: تجربه به ما ثابت کرده عده‌ای فقط با واژه‌ها بازی می‌کنند اما عملکرد خوبی ندارند و عده‌ای که خوب کار می‌کنند فرصتی برای تبلیغ و ترویج کار خود را ندارند.

وی بیان کرد: امروز به همت کانون پرورش فکری جشن رای اولی‌ها را در این مجتمع داریم که شما نوجوانان باید بدانید با رأی خود در سرنوشت جامعه سهیم بوده و آینده کشور را رقم ‌می‌زنید و بدانید رأی یک حق اجتماعی است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم باید آگاهانه پای صندوق رای حضور یابند و بدون احساسات و بر مبنای عقلانیت و تصمیم درست رئیس جمهور خود را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

این آیین روز دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ با حضور مدیران کل استان و نوجوانان رأی اولی در مجتمع شهید آیت‌الله مدنی کانون همدان برگزار شد.

کانون نقش مهمی در شکل‌دهی شخصیت فرزندان این سرزمین دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =