گشایش مرکز «غدیر» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهدی آباد کرج

منطقه‌ی مهدی آباد شهرستان چهارباغ استان البرز همزمان با عید سعید غدیر صاحب کتابخانه‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد .

                                                       

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از پی گیری‌های مداوم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز و با همکاری و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهرستان چهارباغ، بخشی از فرهنگسرای الغدیر منطقه‌ی مهدی آباد کرج به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واگذار شد تا کودکان و نوجوانان منطقه بتوانند از خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون، بهره‌مند شوند.

بر اساس این خبر روز سه‌شنبه آیین گشایش این مرکز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر شهرستان، فرماندهی نیروی انتطامی و مدیر کل و کارشناسان کانون البرز، برگزار شد.

اجرای سرود نسل علوی توسط گروه سرود  دختران نوجوان با عنوان «یاد یاران»، اجرای نمایش توسط گروه «بچه‌های ایراز زمین»، اجرای مسابقه و سرگرمی، کاشت نهال، روایتگری ماجرای غدیر توسط یکی از راویان نوجوان کانون که در برنامه‌ی راویان غدیر مشارکت داشتند، اجرای عمو روحانی  و کاشت نهال کانون توسط مسئولان وپذیرایی و  اطعام غدیری کودکان و نوجوانان، از جمله برنامه‌های اجرا شده در این آیین بود .

گشایش مرکز «غدیر» کانون پرو.رش فکری کودکان و نوجوانان در مهدی آباد کرج

گشایش مرکز «غدیر» کانون پرو.رش فکری کودکان و نوجوانان در مهدی آباد کرج

گفتنی است زینب عاشری، مدیر کل و مسئولان شهرستان چهارباغ در سخنرانی‌های جداگانه ضمن ابراز خرسندی ار گشایش مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این منطقه ابراز امیدواری کردند که کانون بتواند خدمات اثرگذاری را به کودکان و نوجوانان ارائه داده و به رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان منطقه بر اساس آموزه‌های دینی و نظام تعلیم و تربیت اسلامی کمک کند .

گشایش مرکز «غدیر» کانون پرو.رش فکری کودکان و نوجوانان در مهدی آباد کرج

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =