کد خبر: 341651
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
فراخوان و پوستر دومین جشنواره استانی جُستارنویسی کانون اردبیل منتشر شد

کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از انتشار دومین فراخوان جُستارنویسی بر اساس پیش‌بینی کتاب کار سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ایرج حسینی بابیان اینکه این فراخوان سعی دارد، فضایی برای بحث و تبادل اندیشه‌ها و ارتقای توانمندی‌های مربیان در مهارت‌های واژگانی فراهم شود، گفت: ثبت و مستندسازی تجربه‌ها، حکایت‌ها، خاطره‌ها، تجربیات شغلی، خلاصه‌ی کتاب‌ها، مقالات، داستان‌ها، نوشتن خلاق و تشویق به مطالعه از اهداف این جشنواره است.

حسینی تصریح کرد: پرورش تفکر انتقادی و تمرین اندیشیدن، کمک به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان اردبیل، تقویت مهارت نوشتاری مربیان و توانایی بحث کردن در مورد یک موضوع، تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های مهارت محور برای نوشتن کاربردی. ثبت تجربه‌های زیستی حوزه کاری مربیان در مراکز از اهداف دیگر این جشنواره بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و دینی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در این خصوص گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره حضور داشته باشد، مهلت ارسال آثار هم تا بیستم آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ است و می‌بایست موضوعات در راستای فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز انتخاب شود.

شایان‌ذکر است پس از داوری و اعلام نتایج، از برگزیدگان در گرامی‌داشت هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد و تلفن ۰۴۵۳۳۲۳۵۰۳۴ به عنوان دبیرخانه‌ی دومین جشنواره استانی جُستارنویسی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات مربیان است.

* لطفاً برای دریافت فراخوان دومین جشنواره جستارنویسی اینجا کلیک کنید.

فراخوان و پوستر دومین جشنواره استانی جُستارنویسی کانون اردبیل منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =