کد خبر: 341654
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
بازدید 20
نمایش «مهمان جامانده» در کرمان اجرا می‌شود

نمایش «مهمان جامانده» به مدت ۱۰ شب در سالن پلاتوی «همایون صنعتی» روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، نمایش «مهمان جامانده» برنده هفت جایزه از بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و کاری از گروه تئاتر «زا» و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان از ۶ تا ۱۵ تیر ۱۴۰۳ در سالن پلاتوی «همایون صنعتی» روی صحنه می‌رود.

سالن پلاتوی «همایون صنعتی» حد فاصل چهارراه سمیه و چهارراه ولیعصر، جنب موزه صنعتی قرار دارد و این نمایش از ۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ برای مخاطبان بالای ۸ سال اجرا می‌شود.

بنابر این خبر، نمایش «مهمان جامانده» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی محسن میرزایی و بازیگران و برخی عواملی که از هنرمندان با نیازهای ویژه هستند استفاده کرده است.

همچنین این نمایش تاکنون جایزه نویسندگی، کارگردانی، گریم، موسیقی، لباس و تیم بازیگران از جشنواره منطقه‌ای کویر یزد و جایزه گریم و تیم بازیگران را از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اردکان یزد دریافت کرده است.

نمایش «مهمان جامانده» در امتداد طرح حمایت از تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه) و به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان کرمان تولید شده است.

یادآوری می‌شود کتاب «مهمان جا مانده» از مجموعه نمایش‌نامه‌ نوجوان امروز نوشته نسرین خنجری سال ۱۳۹۲ از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در خلاصه نمایش «مهمان جامانده» آمده است: همه‌ی حیوانات خانه‌ مادربزرگ به مهمانی دعوت شده‌اند، گربه نیامده است. کلاغ همه‌ی حیوانات را استنطاق می‌کند تا معلوم شود که چه بلایی سر گربه آمده است...

نمایش «مهمان جامانده» در کرمان اجرا می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =