کد خبر: 341658
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت

نمایشی از حسین فدایی حسین، نمایشنامه‌نویس و پژوهشگر تئاتر این‌روزها با عنوان «ماجرای ساحل سنگی» برای بچه‌های دوستدار زمین پاک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به روی صحنه رفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیوید وود، بازیگر، نویسنده و کارگردان مشهور انگلیسی - که عمر خود را در حوزه تئاتر کودکان سپری کرده - نویسنده این نمایش است و طراحی و کارگردانی آن را حسین فدایی‌حسین بر عهده دارد.

همچنین حدیث صابری، نیلوفر کلایی، مریم حیدری، نرگس ملیحی، منصوره اسدی و عباس جلالی‌پور بازیگران این نمایش هستند.

در خلاصه نمایش «ماجرای ساحل سنگی» آمده است: آلودگی ساحل سنگی، موجودات ساحلی را تهدید می‌کند، در همین زمان، خبر می‌رسد که بر اثر برخورد دو کشتی حامل زباله‌های انسان، دریا آلوده شده و این آلودگی سمت ساحل می‌آید. موجودات ساحل تصمیم به مبارزه با آلودگی می‌گیرند و در این راه تماشاگران نیز به کمک آن‌ها می‌آیند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان و طراح لباس: مهدی خجستگی، منشی صحنه: سمیرا حیدریان، مدیر تولید: حدیث صابری، طراح صحنه: حسین فدایی‌حسین، آهنگساز: عباس مومن، ضبط و تنظیم موسیقی: حامد جهانبخش، ترانه سرا: منصوره عرب‌خراسانی، طراح و سازنده‌ی اکسسوار: منصوره اسدی، طراح گریم: لیلا پریشان، اجرای گریم: سارا حسینی، طراح پوستر: زهرا خمسه، روابط عمومی: فاطمه خجستگی.

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» کاری از گروه نمایشی «آسو تئاتر» از ٢٦ خرداد آغاز شده و تا ۱۰ تیر ساعت ۱۹ در شهر قم، شهرک قدس، نبش هدایت ١، سالن مرکز شماره ۹ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی و خرید بلیت با شماره ۰۹۹۲۵۰۷۳۹۷۷‏ تماس بگیرند.

نمایش «ماجرای ساحل سنگی» در کانون قم به روی صحنه رفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =