درخشش ایده پرداز کانون سیستان و بلوچستان در نخستین رویداد ایده پردازی کانون پرورش فکری

بی‌با رهسپار، کارشناس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان رتبه اول نخستین رویداد ایده پردازی کانون کشور را به خود اختصاص داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کانون سیستان و بلوچستان و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در نخستین رویداد ایده پردازی کانون کشور درخشید.

در این آیین که در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری برگزار شد، بی‌با رهسپار با ایده «آزمایشگاه سیار» توانست رتبه اول این رویداد را به خود اختصاص دهد.

مدیرکل کانون استان خطاب به رهسپار گفت: این موفقیت ارزشمند را به شما و تمامی همکاران پرتلاش کانون تبریک می‌گویم؛ خلاقیت و ابتکار شما در ارائه ایده‌های نو و کارآمد، الهام‌بخش همکاران خواهد بود و بدون شک این دستاورد، نتیجه تلاش و پشتکار شما در مسیر ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های کانون و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

محمدرضا سالاری ادامه داد: کسب این عنوان، مایه افتخار مجموعه کانون پرورش فکری است و امیدواریم شاهد تداوم موفقیت‌های شما در عرصه‌های مختلف باشیم. برایتان از صمیم قلب آرزوی سلامتی، شادکامی و توفیقات روزافزون در تمامی مراحل زندگی را آرزومندم.

ایده «آزمایشگاه سیار» با هدف فراهم کردن فرصتی شاد، برای اعضای مراکز سیار شهری و روستایی جهت انجام فعالیت‌های علمی، تقویت و پاسداشت روحیه پرسشگری و کمک به پرورش تفکر تحلیلی و منطقی کودکان طراحی و ارایه شده است.

آیین پایانی نخستین رویداد ایده‌پردازی «ثامر» صب با حضور مدیرعامل و معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با معرفی برگزیدگان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون برگزار شد.

درخشش ایده پرداز کانون سیستان و بلوچستان در نخستین رویداد ایده پردازی کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =