کد خبر: 341686
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
نشست فصلی مربیان ادبی استان خراسان رضوی برگزار شد

نشست فصلی مربیان ادبی استان در گردهمایی استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان خراسان رضوی، سمیه سلامی‌راد کارشناس مسئول ادبی استان با اعلام این خبر گفت: نشست فصلی مربیان ادبی عصر پنجشنبه ۳۱ خرداد در اردوگاه تفریحی جواد الائمه طرقبه اجرا شد.

کارشناس مسئول ادبی افزود: به مناسبت آغاز فصل تابستان همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گرد هم آمدند تا برای شروعی پرتوان و پر شور آماده شوند. در این گردهمایی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور، سعیده عزیزیان مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور، تمامی همکاران کانون استان اعم از همکاران ستاد، معاونین، کارشناسان، مربی مسئولین، مربیان تمام وقت و پاره‌وقت ادبی و هنری، مربیان فرهنگی و پیش‌خدمت‌های مراکز حضور داشتند. همچنین در این گردهمایی مدیران دوره‌های قبل کانون استان و همکاران بازنشسته ۱۰ سال اخیر نیز حضور داشتند. سلامی راد ادامه داد: این گردهمایی فرصت مغتنمی بود تا نشست همکاران مرکز آفرینش‌های ادبی در فضایی شاد، دوستانه و مفرح برگزار شود.

در این نشست، مربیان از مراکز و فعالیت‌های خود سخن گفتند و فرصت‌ها و محدودیت‌های کاری خود را در آغاز فصل تابستان مطرح کردند و درباره راهکارها گفتگو شد. همچنین پیش‌بینی برنامه‌های ادبی در سال ۱۴۰۳، توسط کارشناس مسئول ادبی بیان و برنامه‌های مرتبط توضیح داده شد. باشگاه سیمرغ، اهداف و راهکارها و نقش مربیان مراکز در تشکیل آن، از مواردی بود که ذکر شد. سلامی‌راد در پایان اعلام کرد: این نشست که به همت و تدبیر مدیر کل برگزار شد علاوه بر ایجاد فضایی صمیمانه و دلنشین، از زحمات همکاران تقدیر و تشکر شد. مربیان از برنامه‌ها و نشست‌ها مطلع شدند و همچنین مسائل خود را در آستانه فصل جدید به گفتگو گذاشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =