کد خبر: 341698
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
باشگاه قاف یکی دیگر از نوجوانان چهارمحال و بختیاری را شناخت

در بین اسامی راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ" نام یک نوجوان دیگر از چهارمحال و بختیاری در جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور دیده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، با اعلام اسامی جدید راه یافتگان به بخش شعر باشگاه ادبی قاف "قله ادبیات و فرهنگ" یک نوجوان از استان موفق شد به جمع استعدادهای برتر ادبی نوجوانان کشور وارد شود.

معصومه مهری، کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: نگار رفیعی، شاعر نوجوان استان پس از انجام فرآیند داوری، مصاحبه و گزینش تخصصی توسط کارشناسان ستادی و اساتید مطرح حوزه‌ی شعر کشور به باشگاه استعداهای برتر ادبی کشور(قاف) دعوت شد.

راه‌یافتگان به باشگاه قاف به مدت ۳سال طی یک پروژه‌ی آموزشی زیر نظر بهترین اساتید ادبیات کشور به عنوان استاد راهنما آموزش‌های لازم را خواهند دید.

برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و مجازی با رویکرد نقد و بررسی آثار اعضا، ارائه‌ی منابع و سیر مطالعاتی به ایشان، دیدار با شاعران و نویسندگان نام آشنا و مطرح به ویژه در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان و... از دیگر برنامه‌های این باشگاه به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است پس از اعلام تکمیل ظرفیت این باشگاه از سوی ستاد، رزومه و نمونه آثار چهار نفر از نوجوانان مستعد استان در حوزه‌ی شعر به باشگاه فوق ارسال گردید که در نهایت پس از چندین ماه داوری، مصاحبه و گزینش تخصصی در سطح ملی، نگار رفیعی به عنوان نماینده‌ی استان چهارمحال و بختیاری، یکی از برترین استعدادهای کشور انتخاب و  به این باشگاه دعوت شد. اردوی باشگاه قاف(بخش شعر) با حضور راه‌یافتگان نهایی به زودی در سال جاری برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود پیش از این در بخش شعر، یگانه آذری و در بخش داستان، ایلیا خسروی و یگانه آذری، از اعضای فعال کانون فارسان و بن در باشگاه استعدادهای برتر ادبی نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (قاف) پذیرفته شده و فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =