کد خبر: 341746
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
بازدید 24
مدیرکل کانون همدان با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک دیدار کرد

مدیرکل کانون با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان دیدار و در خصوص همکاری و تعامل بیشتر بین آموزش و پرورش و کانون گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، مدیرکل کانون با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک همدان دیدار و در خصوص همکاری و تعامل بیشتر بین آموزش و پرورش و کانون صحبت کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان همدان با بیان اینکه کانون دارای قدمتی 60 ساله است و در این سال ها در حوزه کودک بسیار خوب فعالیت کرده است، اظهار کرد: رویکرد ما در سال جاری نوجوان محوری است و ما در کانون شواری نوجوان را تشکیل دادیم و از خود نوجوانان نظر می‌خواهیم.

معصومه ابراهیمی‌هژیر به طرح کانون- مدرسه اشاره کرد و گفت: در این طرح هر مرکز مدارس منطقه خود را شناسایی و در همکاری با مدیر مدرسه به اجرای برنامه های مشترک می‌پردازند.

وی کانون یاران را رابط بین کانون و مدرسه معرفی و تصریح کرد: کانون یاران در مدرسه یک تابلو اعلانات دارند و موظفند که اطلاعات و اتفاقات کانون را به دانش آموزان در مدارس محل تحصیل خود به دستی اطلاع رسانی کنند و جذب عضو برای کانون برای استفاده از کتابخانه آن داشته باشند.

مدیرکل کانون همدان با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک دیدار کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری به 12 الی 13 هزار نسخه موجود در هر مرکز فرهنگی- هنری کانون اشاره و خاطرنشان کرد: این کتاب‌ها مختص کودکان و نوجوانان بوده و یک ظرفیت فوق العاده برای استفاده دانش آموزان است که می‌توانند با مراجعه به مراکز و راهنمایی مربیان کانون کتاب مورد علاقه خود را پیدا و مطالعه کنند.

وی به قدمت کانون زبان ایران را 98 سال خواند و گفت: کانون زبان یک موسسه زبان دولتی بوده که زبان آموزان مسلط به زبان بوده و مدرسان آن افرادی با تجربه و با سواد هستند که بعد از گذراندن چندین مرحله امتحان و آزمون در این موسسه مشغول به تدریس می‌شوند.

ابراهیمی هژیر به مشکل بزرگ کانون زبان ایران در همدان اشاره و تصریح کرد: در طول این سال ها و در مدیریت های مختلف متأسفانه مکان مناسبی برای کانون زبان ایران در نظر گرفته شده و کانون زبان در همدان همچنان در محلی استیجاری است که برای حل این مشکل نیاز به همکاری و همراهی آموزش و پرورش چون گذشته داریم.

مدیرکل کانون همدان با مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک دیدار کرد

در ادامه مدیر آموزش و پرورش همدان ناحیه یک ضمن خوش آمدگویی اظهار کرد: شاهد برنامه‌های فرهنگی و هنری کانون هستیم و باید بدانیم که کانون و آموزش و پرورش از یک بدنه هستند و جامعه هدف ما یکی است و ما باید خدمت رسان به این جامعه دانش آموزش باشیم.

ساده دل به ارتباط و همکاری بیشتر بین کانون و این اداره اشاره و اضافه کرد: با مشورت و برگزاری جلسات کارشناسی شده بیشتری می‌توانیم کارهای بزرگ تر و با کیفیت تری را در کنار یکدیگر برای کودکان و نوجوانان شهر انجام بدهیم.

و ی در پایان این دیدار قول همکاری و مساعدت برای رفع مشکلات کانون زبان را برای رفاه حال زبان آموزان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =