کد خبر: 341749
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
بازدید 40
همدان نیازمند یک پردیس کودک و نوجوان است

مدیرکل کانون پرورش فکری همدان در دیدار با معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: همدان به عنوان شهر دوستدار کودک نیازمند یک پردیس کودک و نوجوان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکرس استان همدان، مدیر کل کانون با معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار کرد.

در این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی کانون همدان با رویکرد آموزشی- تفریحی و تربیتی گفت: متأسفانه کانون همدان در داشتن برخی از امکانات و تجهیزات ضعیف است که به کمک مسئولان استانی به دنبال رفع آنها هستیم.

وی افزود: کانون همدان نیازمند حداقل دو تماشاخانه سیار است که از طریق آن بتواند برنامه‌های فرهنگی- هنری خود را برای همه کودکان و نوجوانان خصوصا مناطق محروم توسط مربیانش اجرا کند.

همدان نیازمند یک پردیس کودک و نوجوان است

مدیرکل کانون پرورش فکری همدان داشتن که ساختمان برای موسسه دولتی کانون زبان ایران را یکی از موارد ضرورش و لازم خواند و تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها دارای ساختمانی چند طبقه و چندین شعبه هستند که با همکاری سایر دستگاه‌ها به این مهم دست پیدا کرده‌اند و در این زمینه حرف برای گفتن دارند.

وی به احداث پردیس کودک و نوجوان اشاره و خاطرنشان کرد: همدان به عنوان شهر دوستدار کودک باید یک سری استانداردها را داشته باشد و یکی از آنها داشتن مکانی برای تفریح و سرگرمی است که پردیس کودک و نوجوان می‌تواند یکی از آن موارد باشد.

معصومه ابراهیمی هژیر اذعان داشت: این پردیس تنها به عنوان یک محل تفریحی و بازی و سرگرمی تعریف نشده است بلکه یک محل اردویی آموزشی و تربیتی و علمی برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی ادامه داد: در این محل کتابخانه، گود قصه گویی، پلانتانیوم، هیومن پارک، زمین بازی و خلاقیت و...در نظر گرفته شده است.

مدیرکل با بیان اینکه کودکان و نوجوانان این شهر مستحق داشتن بهترین فضا و مکان تفریحی هستند که باید برای آن فکری کرد گفت: در احداث این پردیس خیلی از ادارات باید پای کار بیایند خصوص شهرداری که نقش بسیار مهمی دارد.

همدان نیازمند یک پردیس کودک و نوجوان است

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه موافق طرح‌های ارائه شده از طرف کانون است و ما هزینه لازم برای خرید وسیله نقلیه یک تماشاخانه را خواهیم داد و تجهیز آن با کانون باشد.

سید مهدی وفایی ادامه داد: در خصوص ساخت مرکز 3 همدان باید با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و فرماندار همدان رایزنی کنید.

وی به اهدای زمین برای ساخت کانون زبان اشاره و خاطرنشان کرد: برای کودکان و نوجوانان این شهر می‌توانیم زمین اهدا کنیم ولی پیگیری کنید که هزینه ساخت را تأمین کنید تا یکی از یهترین و مجهزترین کانون زبان‌های ایران در همدان ساخته شود.

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: احداث پردیس کودک و نوجوان در الویت پیگیری های کانون باشد. همدان شهر دوستدار کودک است و باید یک پارک مجهز به امکانات روز دنیا را داشته باشد تا بچه ها با حضور خود در این مکان یک روز را با لذت سپری کنند و از محتواهای فرهنگی- هنری- آموزشی و تفریحی که کانون برای آن طرح و برنامه دارد استفاده کند. شروع کار سخت است اما با پیگیری می‌توان به نتایج خوبی دست یافت و ما در کنار کانون هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =