کد خبر: 341761
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
بازدید 19
گرامی‌داشت سال‌روز هفتم تیر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع سال‌روز هفتم تیر را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان قزوین، سال‌روز هفتم تیر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوعی همراه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان به مناسبت واقعه هفت تیر (شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش) ویژه برنامه‌ای با حضور بیست عضو کودک و نوجوان دختر برگزار کرد.

معرفی وقایع هفت تیر، معرفی  شخصیت دکتر بهشتی و چند تن از یاران ایشان، زندگی‌نامه شهید بهشتی از تولد تا شهادت در قالب شفاهی و طرح دیواری، روخوانی قسمتی از پیام امام خمینی در رابطه با فاجعه هفت تیر با عنوان "بهشتی ساده زیست"، برگزاری کارگاه آموزش کاردستی گل لاله و اهدا گل‌ها به روح شهدای هفت تیر همراه با فاتجه خوانی از جمله فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری کانون ضیاآباد به این مناسبت فعالیت‌های معرفی وقایع و شخصیت و معرفی کتاب را با حضور15 عضو نوجوان دختر، جمعی از مادران اعضا و کانون ‌یاران انجام داد.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون قزوین به مناسبت فرا رسیدن ایام انتخابات، هفته قوه قضاییه و شهادت دکتر بهشتی یک ویژه برنامه فرهنگی با حضور هفتاد عضو و جمعی از مادران اجرا کرد.

کارگاه معرفی ایام عید غدیر، دعوت از سخنران بسیجی و مداح اهل بیت با موضوع اهمیت شرکت در انتخابات برای والدین، مداحی، معرفی هفته قوه قضاییه و رویداد هفتم دی، معرفی شهید بهشتی و یارانش و همخوانی شعر رییس جمهور شهید بود.

در ادامه اعضا در یک بحث آزاد انتظارات‌شان از رییس جمهور جدید را بیان کردند و در پایان فراخوان مسابقه عکاسی از حماسه حضور در انتخابات اعلام شد.

با توجه به سالروز ولادت امام هفتم حضرت امام موسی کاظم(ع) با این برنامه فعالیت معرفی شخصیت و نمایش خلاق براساس احادیث گوهربار ایشان نیز انجام شد.

گرامی‌داشت سال‌روز هفتم تیر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

گرامی‌داشت سال‌روز هفتم تیر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =