افتتاح کارگاه‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار تابستونتو بساز

کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با شعار تابستونتو بساز در هفته‌ی اول تابستان شروع به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی; کانون با شروع فصل تابستان، با هدف پر کردن اوقات فراعت کودکان و نوجوانان با شعار تابستونتو بساز برنامه‌ های بسیار متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و علمی را در سراسر استان برنامه ریزی کرده است.

در این راستا در هفته‌ی اول تیرماه  کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  همزمان با سراسر کشور در ۱۱ شهرستان ، شروع شد.

 از ۱۶ تا پایان خرداد در شهرستان‌های استان ثبت‌نام برای شرکت کودکان و نوجوانان در کارگاه‌های اوقات فراغت کانون در فصل تابستان با ۶۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، مهارتی و علم و فناوری و با شعار «تابستونتو بساز» انجام شد.در این میان بیش از ۳۰۰ کارگاه تابستانه  را بیش از  ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها در کارگاه‌های تخصصی کانون ثبت نام کرده‌اند.

همچنین  مراکز ثابت کانون در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، سرایان، فردوس، بشرویه، طبس، نهبندان، درمیان و سربیشه است، که کارگاه‌های شامل قصه‌گویی، کاردستی، نوشتن خلاق، سفال، نقاشی، قرآن ، شاهنامه‌خوانی، خوشنویسی، خبرنگاری، سرود، تئاتر، شعر، آشنایی با هنر اسلامی، تندخوانی، مهندسان کوچک، رصد ستارگان، موسیقی، نمادشناسی تصاویر، روبیک و ... در آن به صورت کاملا تخصصی مناسب سن و نیاز کودک و نوجوان در حال برگزاری است.

شایان ذکر است در استان خراسان جنوبی ۱۲ مرکز ثابت و ۹ مرکز سیار کانون وجود دارد که علاوه بر ایام سال تحصیلی، در فصل تابستان با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به آنها خدمات مورد نظر ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =