دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به اوج برسد

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون، در جلسه شورای فرهنگی استان لرستان گفت: دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون پرواز کند و به اوج برسد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امین کمالوندی در سفر به استان لرستان در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور یافت و در جلسه شورای فرهنگی کانون استان شرکت کرد و در ادامه از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ خرم‌آباد، مرکز علوم و نجوم و مرکز تخصصی تولید تئاتر کودک و نوجوان نیز بازدید و با مربیان به گفت‌وگو پرداخت.

کمالوندی در جلسه شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان ضمن قدردانی از مدیرکل و همکاران به خاطر برپایی موکب‌های غدیر در خرم‌آباد و سایر شهرهای استان گفت: کانون برای هدایت و راهنمایی کودکان و نوجوانان این سرزمین فعالیت می‌کند و با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی باعث رشد و پویایی این قشر آینده‌ساز می‌شود.

کمالوندی با اشاره به برنامه‌ریزی مراکز با توجه به زیست‌بوم هر منطقه افزود: هنرمندان شاخص زیادی در استان حضور دارند که باید در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های کانون پرورش فکری از این ظرفیت استفاده کنید.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به ظرفیت‌ها و گستره برنامه‌ها و نیروی انسانی توانمند در مراکز و دفتر استان عنوان داشت: با تعامل بیشتر با سایر دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان را با کیفیت بهتری می‌توان اجرا کرد و اجرای خلاقانه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی به رشد و پیشرفت کانون کمک می‌کند.

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به اوج برسد

وی به سه سیاست اصلی سال در سال ۱۴۰۳ یعنی مرکز محوری، مخاطب محوری و نوجوان محوری اشاره کرد و اظهار داشت: نقش مربیان در اجرای این سیاست با کمک و حضور نوجوانان مهم و تاثیرگذار است.

در بخش بعدی این جلسه رضا داوری مدیر کل کانون استان با ابراز خرسندی از حضور معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارشی از عملکرد کانون استان لرستان در ۳ ماهه نخست امسال با بیان آمار ارائه داد و اظهار داشت: در بخش‌های جذب عضو به‌ویژه اعضای نوجوان و امانت کتاب نسبت به سال گذشته رشد مطلوبی داشته‌ایم.

وی گفت: به دنبال رفع مشکلات در مراکز کانون هستیم و انشاالله با کمک و هم‌دلی همه مربیان دلسوز کانون، روز به روز شاهد شکوفایی کودکان ونوجوانان این سرزمین باشیم.

داوری به تلاش مربیان برای حضور بیشتر نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون تاکید کرد و عنوان داشت: فعالیت‌ها و کارگاه‌های مناسب سن نوجوان مانند: انیمیشن، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های هنری و ادبی، کارگاه‌های تولید تئاتر، سرود و... در دستور کار قرار گرفته است.

دست به دست هم دهیم تا مرغک کانون به اوج برسد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان بیان داشت: نگاه کانون استان به همکاری با حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی و استفاده از ظرفیت این مجموعه‌ها در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی، تعامل و همکاری کانون با این مجموعه‌ها در آینده شاهد حرکت در مسیرهای خوبی برای کودکان ونوجوانان و تربیت فرزندان تراز انقلاب خواهیم بود.

در بخش بعدی معاون توسعه مدیریت و منابع کانون به همراه رضا داوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان از مرکز علوم و نجوم، مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون خرم‌آباد و مرکز تخصصی تولید تئاتر کودک و نوجوان بازدید و با مربیان به گفت‌وگو پرداخت و به سوال‌های مربیان پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =