ویژه‌برنامه «حماسه جمهور» در مرکز چهار کانون اردبیل

اعضای کودک و نوجوان کانون مرکز شماره‌ی چهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل با برگزاری ویژه‌برنامه «حماسه جمهور» چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز پنج‌شنبه هفتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، اعضا مربیان مرکز با اجرای فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع، پخش کلیپ شهید جمهور، اجرای دکلمه با عنوان «خادم الرضا، شهید جمهور» توسط عضو کودک مرکز، همخوانی سرود «شهید رئیسی» کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برگزاری کارگاه خوشنویسی با عنوان «خدمت تا شهادت» یاد و خاطره‌ی شهدای راه خدمت را گرامی داشتند.

ویژه‌برنامه «حماسه جمهور» در مرکز چهار کانون اردبیل

همچنین در این ویژه‌برنامه مربی مسئول مرکز در رابطه با اهمیت مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور برای اعضا و به‌خصوص رأی اولی‌ها توضیحاتی ارائه کرده و گفت: ازآنجاکه حضور و مشارکت هرچه باشکوه‌تر مردم در این انتخابات نشانگر اقتدار و وحدت ملی کشور ایران است، بنابراین از شما و خانواده‌هایتان دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور در این رویداد بزرگ و انتخاب فردی اصلح در تعیین سرنوشت و آینده‌ی کشورتان سهیم باشید.

گفتنی است، مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی چهار کانون اردبیل واقع در شهرک وحدت به‌عنوان شعبه اخذ رأی میزبان حضور پرشور اهالی این منطقه در انتخابات ریاست جمهوری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =