تمدید مهلت ارسال آثار سوگواره هنری و ادبی «پرواز ابدی» در کانون سیستان و بلوچستان

دبیرخانه برگزاری سوگواره هنری و ادبی «پرواز ابدی» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان مهلت ارسال آثار را تمدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مهلت ارسال آثار به سوگواره هنری و ادبی «پرواز ابدی» در کانون استان تمدید شد.

پیش از این قرار بود سوگواره هنری و ادبی «پرواز ابدی»، که به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره رییس جمهور و همراهان شهید در پرواز اردیبهشت، برنامه ریزی و اجرا شد، در تاریخ نهم تیرماه برگزار شود، اما با توجه به درخواست‌های همکاران و علاقه‌مندان، این زمان تا ۱۷ تیرماه تمدید شد.

قالب آثار هنری: عکس، سفال، نقاشی، پویانمایی و سرود و قالب آثار ادبی: شعر، داستان، خاطره و متن ادبی تعیین شده که علاقه‌مندان در گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

ارسال آثار از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۹۶۰۶۲۵۹۷۱ امکان‌پذیر است و، هم‌چنین، شرکت کنندگان می‌توانند اصل آثار نقاشی، سفال و فایل تصویری سرود را به نشانی دبیرخانه، واقع در زاهدان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش جمهوری ۱۵، اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به دست همکاران بسپرند.

زمان اعلام نتایج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =