تلاش همه کارکنان کانون برای پیشبرد برنامه های فرهنگی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در جلسه شورای فرهنگی کانون، تلاش همه کارکنان کانون را در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، جلسه شورای فرهنگی کانون پرورشی خوزستان با حضور مدیر کل، معاون فرهنگی و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در روز دوشنبه 11تیر ماه 1403 برگزار شد.

مدیرکل کانون خوزستان در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های معاونت فرهنگی و کارشناسان فرهنگی گفت: با توجه به رصدی که صورت گرفت و گزارشاتی که دریافت شد، در زمینه برنامه های فرهنگی، عملکرد خوبی صورت گرفته است و برنامه های بسیار خوبی که انجام شد، باعث الگوگیری سایر استان ها از برخی از این فعالیت ها شده است و عامل این عملکرد مثبت تلاش و همت معاونت و کارشناسان فرهنگی است.

داریوش آقاسی بر لزوم هم فکری و هم افزایی همکاران تاکید کرد و گفت: جلسات «چهارشنبه های هم افزا» برای هم فکر شدن و برنامه ریزی دقیق تر بسیار مؤثر است، لذا برای برگزاری این جلسات اهتمام ویژه ای داشته باشید. اگر عضوی از کانون بخواهد برنامه ای را اجرا کند باید همه از آن مطلع باشند و در جهت اجرای مطلوب آن تلاش کنند. در کانون پرورش فکری همه همکاران تلاش می کنند تا برنامه های فرهنگی به پیش برده شود.

بهرام یارزاده دهکردی، معاون فرهنگی کانون در ادامه جلسه ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری های مدیرکل کانون به تشریح برنامه های پیش روی معاونت فرهنگی پرداخت و افزود: تقویت مراکز الگو یکی از برنامه های پیش روست که باید ضمن بازسازی فیزیکی از نیروهای انسانی متفاوتی نیز در این مراکز استفاده کرد. در صورت نیاز می توانیم مربیان توانمند سایر مراکز را نیز در مراکز الگو به کارگیری کرد.

یارزاده دهکردی با اشاره به جذب نیروهای پروژه ای گفت: نیروهای پروژه ای که به کار گیری شده اند می توانند در اجرای برنامه ها به مربیان مراکز کمک کنند، اما نمی توانند یک مربی هنری فعال شوند. وی در ادامه افزود: اگر یک مرکز مسئول خوب و مربی فعال نداشته باشد نمی تواند فعالیت خوبی در راستای اجرای مناسب برنامه ها داشته باشد.

در ادامه این جلسه هر یک از کارشناسان فرهنگی به بیان نظرات و برنامه های خود پرداختند.

مدیر کل کانون خوزستان در ادامه جلسه شورای فرهنگی برنامه پیشنهادی راه اندازی مجتمع فرهنگی تربیتی کودکان و نوجوانان را تشریح کرد و افزود: اگر بخواهیم روی کودکان و نوجوانان استان اثرگذاری خوبی صورت بگیرد نیاز به تغییر و تحول در فضاهای فیزیکی کانون احساس می شود، که این برنامه نیاز به منابع مالی دارد که در حال پیگیری جهت تأمین منابع آن هستیم.

آقاسی با اشاره به فضاسازی های مراکز الگو گفت: اگر قرار باشد در مراکز الگو تغییرات فیزیکی و شاداب سازی صورت بگیرد نباید این فضاسازی ها مثل مهد کودک باشد بلکه به گونه ای صورت بگیرد که برنامه ها و سیاست های کانون در رنگ آمیزی و فضا سازی ها در نظر گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =