کد خبر: 341863
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
بازدید 11
نشست صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی با مشاوران نوجوان

منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی با تاکید بر ارتباط مستمر مشاوران نوجوان به نقش آنها در شناسایی ،پیگیری و انعکاس مشکلات و نیازها مربوط به مراکز کانون و اعضا در پیشبرد برنامه های آموزشی و تربیتی اشاره کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، نشست صمیمانه احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی با مشاوران نوجوان کانون با حضور رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول فرهنگی و علیرضا رحیمی روابط عمومی کانون استان مرکزی در سالن جلسات اداره کل روز دوشنبه ۱۱ تیرماه برگزار شد.

رضوان پورمحمدی کارشناس مسئول فرهنگی کانون استان و تسهیل گر مشاوران نوجوانان در این نشست به معرفی اعضای جدید مشاوران پرداخت.

نشست صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی با مشاوران نوجوان

مشاوران نوجوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این نشست ضمن ارایه گزارش از فعالیت و اقدامات خود در مراکز به بیان مطالبات اعضای کانون پرداختند.

احسان منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی بر ارتباط مستمر مشاوران نوجوان تاکید کرد و گفت:ارتباط صمیمانه نوجوانان با مدیرکل کانون استان فراهم آوردن زمینه‌ای برای بیان نظرات ،پیشنهادات ، مشکلات ، نیازمندیها و مطالبات اعضا درباره برنامه‌های کانون خواهد شد و به افزایش خودباوری و اعتماد به نفس در اعضای نوجوانان، ایجاد حس همدلی و هم‌افزایی در بررسی مسائل مراکز کانون و آماده کردن نوجوانان برای انجام کارها و اقدامات بزرگ در آینده و آموختن مسئولیت‌پذیری که همان  اهداف ما در این ارتباط منجرخواهد شد .

نشست صمیمانه مدیرکل کانون پرورش فکری استان مرکزی با مشاوران نوجوان

منصوری در ادامه از مشاوران نوجوان خواست با حضور مستمر در مراکز و با شناسایی ،پیگیری و انعکاس مشکلات و نیازها مربوط به مراکز کانون و اعضا میتوانند در پیشبرد برنامه های آموزشی و تربیتی کانون مثمر ثمر باشند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =