کد خبر: 341875
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
بازدید 19
طرح ارتقای ایمنی مراکز فرهنگی هنری استان سمنان آغاز شد

طرح ارتقای ایمنی و افزایش ضریب اطمینان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، محمد مسلمی، کارشناس تدارکات و پشتیبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و شهدای خدمت اظهار کرد: با عنایت به بازدیدهای مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان از مراکز فرهنگی هنری استان در ماه‌های اخیر، رفع برخی اشکالات در رعایت نکات ایمنی در مراکز فرهنگی هنری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد:‌ ضمن قدردانی از مسؤولان مراکز فرهنگی و هنری که توجه لازم را نسبت به رعایت کامل نکات ایمنی در مراکز زیرپوشش خود دارند، یکی از مسائل جدی، تقویت ایمنی مراکز بوده که البته همان حین بازدید، توصیه‌های لازم به مسؤولان مراکز و نیروهای خدماتی آنها ارائه شده است.

کارشناس تدارکات و پشتیبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اضافه کرد:‌ از آنجایی که ایمنی مراکز و حفظ سلامت فراگیران امر مهمی است، بر آن شدیم تا طرح ضربتی تعمیر یا تعویض پریزهای برق فرسوده و مستعمل را در تمام مراکز فرهنگی و هنری استان سمنان اجرا کنیم.

مسلمی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، رؤسای همه مراکز موظف شده‌اند ظرف مدت سه روز کاری، نسبت به تعمیر پریزهای برق که دارای هر نوع مشکلی هستند، اقدام کرده یا پریزهای برق دارای شکستگی و مستعمل را تعویض کنند. وی بیان کرد: بدیهی است حفظ ایمنی و سلامت جامعه بزرگ کودکان و نوجوانان عزیز استانمان یکی از وظایف جدی همه ما بوده و در این راستا اقدام می‌شود.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =