کد خبر: 341886
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
بازدید 14
راه اندازی  باشگاه نوجوانان ایده پرداز (ناپ) در کانون البرز

به همت واحد آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، باشگاه نوجوانان ایده پرداز با نام اختصاری( ناپ) در کانون البرز شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، معصومه ترکاشوند، کارشناس آموزش و پژوهش استان ضمن اعلام این مطلب افزود با توجه به سیاست‌های کلان کانون کشور مبنی بر نوجوان محوری، مخاطب محوری و عضو محوری و همچنین در راستای اجرای طرح‌های مدیر کل کانون استان در راستای جذب نوجوانان سه باشگاه جدید در  تابستان امسال، در حوزه‌ی نوجوان فعالیت خود را آغاز  خواهد کرد تا نوجوانان بتوانند آنگونه که دوست دارند و بر اساس شعار تابستانی فعالیت‌های کانون ( #تابستونتو_ بساز)، تابستان خود را بسازند .

ترکاشوند افزود از این رو باشگاه نوجوانان ایده پرداز با هدف های مختلفی از جمله، ایجاد وتقویت اعتماد به نفس در نوجوانان دربیان ایده ها وخواسته‌ها، فراهم کردن بستری سالم برای مطالبه خواسته های منطقی نوجوانان،

تقویت جراتمندی و مسئولیت پذیری آنان ،ایجاد فرصت برای نوجوانان جهت آشنایی با دستگاه‌های اجرایی و ایجاد فرصت جهت بهره مندی دستگاه های اجرایی از ایده های نوجوانان تشکی شد.

ترکاشوند در خصوص فرآبند اجرای این ایده نیز گفت  در ابتدا این طرح، در شورای آموزش استان مطرح  و شش محور گفتگو وایده پردازی برای نوجوانان با هدایت مدیر کل استان در نظر گرفته شد و در ادامه و پس از انتشار فراخوان این رویداد، قرار شد تا هر یک از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یکی از محورهای مورد نظر را به عنوان بحث آزاد مطرح کرده و نتایج آن را ارائه کنند.

کارشناس آموزش و پژوهش استان افزود حضور نوجوانان با مسئولان کانون، در جلسات برون سازمانی و ارائه‌ی ایده‌های برتر در زمینه‌های شهر مطلوب من ،پارک مطلوب من،محله مطلوب من،مسجد مطلوب من ،کانون مطلوب من ومدرسه مطلوب من به این نهادها و سازمان‌های اثرگذار از بخش های نهایی اجرای فعالیت نوجوانان در این باشگاه خواهد بود .

گفتنی است علاقه‌مندان  نوجوان جهت عضویت در این باشگاه از طریق نشانی زیر اقدام کرده و یا با شماره ۰۲۶۳۴۱۶۳۰۰۰ داخلی ۱۰۷ ( واحد آموزش و پژوهش کانون البرز)، تماس بگیرند.  

https://digiform.ir/we۴۸۹e۷۱۷

گشایش باشگاه نوجوانان ایده پرداز (ناپ) در کانون البرز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =