مربی مسئول کانون، بانوی تاثیرگذار یزدی شد

فریبا قیومی زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه به عنوان بانوی تاثیرگذار استان در کارگروه فرهنگ و هنر دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و به نقل از خبرگزاری مهر، مهران فاطمی استاندار یزد ظهر پنجشنبه در مراسم تقدیر از خانواده‌های خوش جمعیت و بانوان تأثیرگذار به مناسبت روز خانواده، با بیان اینکه در هر بنای استوار شده در استان و کشور رد پای بانوان وجود دارد، اظهار کرد: خوشبختانه در انقلاب اسلامی نیزحقوق بانوان مدنظر جدی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰ درصد اساتید دانشگاه‌ها، ۳۴ درصد اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۶۰ درصد ظرفیت مراکز آموزشی و علمی، ۳۰ درصد پست‌های مدیریتی و کارشناسی، تعداد زیادی از قهرمانان بین‌المللی در حوزه‌های علمی و ورزشی و بسیاری از کارآفرینان برتر اقتصادی زنان هستند.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: این موفقیت‌ها نشان دهنده ظرفیت‌های بی‌نظیر ایجاد شده در نظام جمهوری اسلامی برای شکوفایی و ایفای نقش اجتماعی، اقتصادی و سیاسی زنان و دختران ایران است.

فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود مجموعه برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم برای نهاد خانواده به ویژه در حوزه مسکن و جوانی جمعیت را در طول تاریخ ایران بی‌نظیر دانست.

استاندار یزد در ادامه از تمامی مادران دهه شصتی حاضر در این مراسم، بانوان تأثیرگذار استان، اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری و کلیه مجموعه‌های فعال در این حوزه قدردانی کرد.‌

 مربی مسئول کانون، بانوی تاثیرگذار یزدی شد

گفتنی است دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، برگزیدگان خود را در کارگروه‌های مختلف معرفی کرد و در کارگروه فرهنگ و هنر از فریبا قیومی زاده مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ابرکوه به عنوان بانوی تاثیرگذار استان یزد تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =