نخستین تجربه‌های حرفه‌ای مصطفی راغب منتشر شد

دبیرخانه ترویج و توسعه قصه‌گویی ایران با هدف استفاده عموم مردم از برترین اجراهای قصه‌گویی؛ ویدئوی اجرای برترین‌های قصه‌گویان جشنواره‌های بین‌المللی قصه‌گویی، آثار موسیقایی روایی، پادکست‌ها و سایر برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در این راستا را در صفحه باشگاه قصه‌گویان ایران بارگذاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، اثر موسیقایی روایی لیلی و مجنون با صدای هنرمندان ارجمند مصطفی راغب و مصطفی محسن زاده در سال ۱۳۹۰ با همکاری جمعی از مربیان، کارشناسان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در راستای تجربه اندوزی در حوزه قصه‌گویی تولید شد.

این اثر جزو نخستین تجربه‌های حرفه‌ای مصطفی راغب، خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران می‌باشد که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد رقم خورد. این اثر بر مبنای شعر "لیلی و مجنون" از حکیم نظامی گنجوی شکل گرفت و با آهنگ‌سازی علی امیدی به تولید رسید. محمد خیری، از هنرمندان فیلم‌ساز و مستندساز یزدی تولید این اثر را تصویربرداری و کارگردانی کرد.

برای تماشای نخستین تجربه‌های حرفه‌ای مصطفی راغب بر روی آثار موسیقایی روایی‌های تولید شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد کلیک کنید.

اثر موسیقایی روایی"لیلی و مجنون"

اثر موسیقایی روایی"صنم"

اثر موسیقایی روایی"موسی و شبان"

اثر موسیقایی روایی" رستم و سهراب"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =