"خانواده شاد" و یک روز به یاد ماندنی در مراکز الگوی تربیتی مجتمع و شماره ۳ کانون تبریز

ویژه برنامه "خانواده شاد" در میان استقبال کم نظیر خانواده‌ها به همت مرکز مجتمع و شماره ۳ کانون یک روز به یاد ماندنی را رقم زد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی استقبال کم نظیر و پر نشاط پدران و مادرانی که در کنار فرزندان خود در محوطه مراکز مجتمع و شماره ۳ کانون تبریز حاضر شده بودند روزی به یاد ماندنی را رقم زد.

"خانواده شاد" عنوان برنامه‌ای بود که سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه با هدف ارتقای تعاملات بین کانون و خانواده‌ها و همچنین افزایش نشاط اجتماعی و ترویج فعالیت‌ها و برنامه‌های "خانواده محور" برگزار و طی آن جمع کثیری از خانواده‌های اعضای این دو مرکز الگوی تربیتی مشارکت گسترده‌ای در برگزاری این برنامه داشتند.

برپایی کارگاه‌های هنری خانوادگی، ساخت اوریگامی و کارت پستال سازی از جذاب‌ترین بخش‌های این برنامه بود که با استقبال خانواده‌ها همراه بود.

قصه‌گویی، سرود، قرائت متن‌های ادبی و برپایی نمایشگاه از آثار کارگاه‌های هنری از دیگر فعالیت‌هایی بود که با همراهی خانواده‌ها اجرا شد.

برنامه‌های "خانواده محور" از جمله محوری‌ترین اقداماتی است که مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.

گزارش تصویری ویژه برنامه خانواده شاد را اینجا و اینجا ملاحظه نمائید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =