کد خبر: 341941
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
بازدید 16
قدردانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مسؤول سابق مرکز سرخه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آیینی ویژه از زحمات «خدیجه حمزه»، مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرتضی مزینانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در آیینی ویژه از زحمات «خدیجه حمزه»، مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه قدردانی کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در لوح تقدیری خطاب به حمزه آورده است: تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی شما به‌عنوان «مربی مسؤول امور فرهنگی مرکز فرهنگی هنری سرخه» بدون‌تردید در رشد فعالیت‌های کانون پرورش فکری و تقویت زیرساخت‌های فرهنگی شهرستان سرخه بسیار مؤثر و ثمربخش بوده است.

قدردانی مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مسؤول سابق مرکز سرخه

مزینانی تصریح کرده است: اینک که حضور در مسند مهم و ارزشمند مربی‌گری را با عنایت به اشتغالات شخصی خویش برگزیده‌اید، بدینوسیله از تمامی زحمات سرکارعالی در این مسؤولیت مجدانه و صمیمانه سپاسگزاریم و تردیدی نخواهد بود در هر جایگاهی که قرار گیرید، همچون گذشته خواهید درخشید.

وی تصریح کرد: امید است با اتکال به خداوند منان، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با اهتمام به برنامه‌ریزی‌های منسجم و تعامل با همه همکاران در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

پایان پیام/م/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =