کد خبر: 341947
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
 مشارکت در انتخابات، ضامن افزایش اقتدار و وحدت ملی است

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در پیامی از آحاد مردم به‌ویژه نوجوانان و رای اولی‌ها برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، متن این پیام بدین شرح است:

ایرانیان سرافراز در طول سال‌های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و در گذر از برهه‌های سرنوشت‌ساز و تاریخ‌ساز، همواره توانسته‌اند با حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه‌ها، نقش سازنده‌ای در آبادانی و پیشبرد مسیر توسعه وطن اسلامی ایفا کنند و این راه پرافتخار میسر نگردیده جز به همت و همدلی، که رمز استواری ایران عزیز است.

اکنون باز هم میدان دیگری در پیش روی ملت شریف ایران اسلامی است. ۱۵ تیرماه، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بی‌شک شرکت در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز۱۵ تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =