کد خبر: 341949
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
بازدید 10
همکاری کانون شهر دلیجان در سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان

سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلیجان ،شورای اسلامی شهر و شهرداری اجرا و در مرکز فرهنگی هنری کانون داوری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی ،سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلیجان ،شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرستان دلیجان در بوستان‌های فجر، ولایت و سرچشمه شهرستان دلیجان از ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۱  برگزار شد.

جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه، هنرمندان استان مرکزی با حضور در جمع مردم در بوستان‌های شهر دلیجان به هنرنمایی و اجرای تئاتر خیابانی پرداختند.

سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان در بوستان‌های فجر در مقابل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دلیجان اجرا و داودان این جشنواره در مرکز فرهنگی و هنری کانون دلیجان در حال داوری آثار می باشند .

همکاری کانون شهر دلیجان در سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کودک و نوجوان

عبد الرضا فتحی مسول انجمن نمایش دلیجان گفت:  ۳۰ اثر برای داوری این جشنواره ارسال شد و از بین آثار ارسالی ۸ اثر برگزیده و در اختتامیه معرفی می شود.

همچنین فتحی مسئول انجمن نمایش افزود : داوران این جشنواره در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دلیجان درحال داوری آثار می باشند،امروز پنجشبه ۱۴ تیرماه  اختتامیه ی این جشنواره برگزار می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =