کد خبر: 341976
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
جلسه شورای اداری کانون خوزستان برگزار شد

جلسه شورای اداری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با حضور مدیر کل و کارکنان کانون شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خوزستان، جلسه شورای اداری کانون خوزستان با حضور مدیر کل و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان روز سه شنبه 12 تیر ماه 1403 در سالن کتابخانه شماره یک اهواز برگزار شد.

جلسه شورای اداری کانون خوزستان برگزار شد

در ابتدای این جلسه طی مراسمی داریوش آقاسی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن تشکر از زحمات رضا زرگر طالبی، فرزانه خدری را به عنوان معاونت اداری و مالی استان منصوب کرد.

بهرام یارزاده دهکردی، معاون فرهنگی کانون در بخشی از این جلسه ضمن تشکر از تلاش های کلیه همکاران، گزارشی از عملکرد پنج ماهه کانون پرورش فکری ارائه کرد.

یارزاده دهکردی با اشاره به برنامه های اجرا شده گفت: از جمله برنامه هایی که در این مدت برگزار شده می توان به برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی و هنری، ویژه برنامه نجوم، پویش دوست فلسطینی من، مهرواره عکس دزفول، راه اندازی دو باشگاه فیلم سازی و سرود، نشست های انجمن ادبی، نشست جهاد تبیین و... نام برد.

جلسه شورای اداری کانون خوزستان برگزار شد

در ادامه این جلسه هر یک از کارکنان کانون به بیان نظرات و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند.

مدیر کل کانون خوزستان در پایان جلسه شورای اداری کانون از همکاری کارکنان و نظرات ارائه شده تقدیر کرد و گفت: در سخت ترین دوران های کانون شروع به کار کردیم، در شرایطی که بسیاری از نیروها از کانون خارج شدند و با وجود کمبود نیرو، فعالیت های بسیاری انجام شد که بیانگر همت مضاعف همکاران کانون در بخش های مختلف می باشد.

جلسه شورای اداری کانون خوزستان برگزار شد

آقاسی ضمن اشاره به برخی فعالیت های صورت گرفته در این بازه پنج ماهه گفت: کارهای خوبی در زمینه تعمیر و تجهیز مراکز کانون صورت گرفته است. با وجود کمبود بودجه تلاش کردیم تا با برگزاری نشست هایی با مسئولین استانی و نشان دادن اهمیت کانون در تربیت کودکان و نوجوانان استان، بودجه کانون را افزایش دهیم.

مدیرکل کانون با اشاره به اهمیت شرکت انتخابات افزود: مشارکت بالا در انتخابات اهمیت زیادی دارد و رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید با پشتوانه مردمی بالا انتخاب شود تا بتواند برنامه های خود را اجرا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =