انجمن شاعران نوجوان روشنا میزبان محمد مهاجرانی شد

سید محمد مهاجرانی شاعر و نویسنده آیینی، در کنار استعداد و انگیزه، علاقه و عشق داشتن به نوشتن، همراه با مطالعه و کتابخوانی را از موفقیت‌های نویسندگان نوجوان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی، نشست انجمن شاعران نوجوان «روشنا» بمناسبت نکوداشت روز قلم با حضور حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی از شاعران آیینی کودکان نونهالان کشورمان و شاعر و نویسنده‌ برخی از متن‌های درسی کشور روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ در کانون پرورش فکری مرکز شماره سه اراک پیگیری شد.

انجمن شاعران نوجوان «روشنا» با حضور احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به همراه معاون فرهنگی کارشناسان اداره کل ،مسئولین ،مربیان و اعضای مراکز کانون شهر اراک نوجوانان علاقمندان به دنیای شعر و شاعری برگزار شد.

انجمن شاعران نوجوان روشنا میزبان محمد مهاجرانی شد

حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی در این نشست گفت: حدود ۲۵ سال با نوشتن قصه و سرودن شعر با انگیزه تمام که روز به روز هم بیشتر می‌شود، در خدمت کودکان؛ خردسالان و نوجوانان عزیز سرزمین ایران هستم و از کار در کنار این عزیزان لذت می‌برم و همین نونهالان و کودکان موجب انگیزه نوشتن و سرودن قصه بدون خستگی در من شده‌اند.

انجمن شاعران نوجوان روشنا میزبان محمد مهاجرانی شد

این نویسنده و شاعر آیینی کودکان خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی در میان نوجوانان و نونهالان استعدادهای فراوانی است که اگر بزرگان و مسئولین کشور قدر بدانند و شرایط را برای رشد و پرورش این استعدادها مهیا کنند؛ مسلماً آینده زیبا و روشن‌تری در حوزه فرهنگ و هنر و ادبیات خواهیم داشت.

انجمن شاعران نوجوان روشنا میزبان محمد مهاجرانی شد

مهاجرانی در کنار استعداد و انگیزه؛ علاقه و عشق داشتن به نوشتن، همراه با مطالعه و کتابخوانی را از موفقیت‌های شاعران و نویسندگان نوجوان و نونهال عنوان کرد.

در حین اجرای نشست ادبی میهمان برنامه با اهداء  کتابهایشان به عنوان جایزه به اعضای کانون  به آشنایی آنها نسبت به مباحث شعر و تشویق آنها به سرودن آثار زیبا پرداختند.

در پایان این نشست ادبی و نکوداشت؛ جمعی از اعضای نوجوان مراکز کانون پرورش فکری شهر اراک به نام‌های بهاره گنج گلی؛ یلدا رضایی؛ ستایش خوشنودی؛ ثمین چغایی و ابوالفضل رحیمی به خوانش آثار شعر و داستان خود پرداخته که مورد توجه شاعر و نویسنده آیینی کودکان کشورمان قرار گرفت و میهمان برنامه به نقد و بررسی آنها پرداخت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =