کد خبر: 342035
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
بازدید 8
ویژه برنامه های کانون فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

هم‌زمان با برگزاری دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مربیان و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان‌با مسئولیت‌های‌اجتماعی و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار کردند.

به گزارش اداره‌ کل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هم‌زمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور، در ۱۵ تیر ۱۴۰۳، کودکان و نوجوانان مراکز استان فارس مشارکت سیاسی را در پای صندوق‌های رأی تمرین کردند.

در بسیاری از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و دیگر شعبه‌هایی که محل اخذ رأی بودند، نیز مربیان و کارکنان کانون به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتند.
بر همین اساس اعضای کودک و نوجوان کانون نیز با همراهی خانواده‌ها در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند؛ و نوجوانان رأی اولی رأی‌های خود را در صندوق‌های رأی انداختند.

کتابخانه‌های سیار روستایی استان نیز با حضور در محل‌های اخذ رأی به اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری پرداختند.

علی خواجه نژادیان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، طرح بنرهایی برای تشویق مردم به شرکت پرشور در انتخابات بدون طرح لوگو برای استفاده گروه های مردم نهاد و ارگان های دولتی و غیر دولتی‌را بیان کرد؛ که این بنرها به صورت جهادی توسط مربیان و یکی از کارکنان کانون ساخته و در فضای مجازی منتشر شدند.

ایده مدیر کل کانون فارس با عنوان «پویش پخت آش نذری با مشارکت همسایه‌ها برای سربلندی انقلاب» نیز یکی دیگر از طرح‌های اجرا شده توسط کانون فارس بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =