آخرین اجرای نمایشِ «نیست نیست، کلوچه نیست» ویژه هنرمندان برگزار شد

آخرین اجرای نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه هنرمندان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین ‌الملل کانون، اجرای پایانی نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» با حضور جمعی از اصحاب رسانه، هنرمندان و بازیگران حوزه کودک از جمله رضا فیاضی، حسن دادشکر، عادل بزدوده، مهدی قلعه، احسان مجیدی، رامین کهال‌زاده، مریم اکبری، سعید صادقی، محمد فرشته‌نژاد، آزاده فرهنگیان، میثم یوسفی، امیرحسین انصافی، وحید خسروی، رضا فقیهی، خسرو احمدی و... اختصاص یافت.

در این آیین همچنین از تلاش‌های سه دهه علیرضا حسین‌پور مسئول کارگاه دکور و عروسک مرکز تولید تئاتر کانون به‌خاطر خلق آثار عروسکی و ساخت دکورهای نمایشی خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان، از سوی گروه نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» قدردانی شد.

آخرین اجرای نمایشِ «نیست نیست، کلوچه نیست» ویژه هنرمندان برگزار شد

در این مراسم رضا فیاضی ضمن قدردانی از علیرضا حسین‌پور بیان کرد: این هنرمند در مرکز تئاتر کانون یادآور خاطرات و حس نوستالوزی است که ما و بچه‌های دهه ۶۰ و ۷۰ با دیدن آثار نمایشی عروسکی و شخصیت‌های عروسکی خلق شده از سوی او لذت بردیم.

همچنین حسن دادشکر و عادل بزدوده ضمن قدردانی از حسین‌پور به خاطر تولید عروسک نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» به کارگردانی پویا شش‌پری و نمایش‌های مختلف و ساخت دکورها بیان کردند که مشخصه بارز این هنرمند اخلاق، منش و تعهد کاری است که باعث شده تا همه‌ی هنرمندان با خیالی راحت در مرکز تئاتر بتوانند تولید اثر داشته باشند.

در پایان با حضور این هنرمندان لوح قدردانی گروه نمایشی به علیرضا حسین‌پور اهدا شد.

یادآوری می‌شود نمایش «نیست نیست، کلوچه نیست» برگرفته از کتاب «یک موجود خیلی عجیب» نوشته روندا آرمیتج از انتشارات کانون است، در قالب طرح حمایت‌گران جوان به مدت دو ماه در مرکز تئاتر کانون اجرا شد.

آخرین اجرای نمایشِ «نیست نیست، کلوچه نیست» ویژه هنرمندان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =