اجرای شاداب سازی و فضاسازی مراکز فرهنگی هنری کانون کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد از طرح شاداب‌سازی و فضاسازی مراکز فرهنگی هنری این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ،سلیمان شهبازی مدیرکل کانون این استان گفت: فضای بصری مراکز فرهنگی هنری استان درسال۱۴۰۳ متناسب با نیاز مخاطبان و مربیان شاداب سازی شده است و این نیاز برحسب حضور مربیان در مراکز فرهنگی هنری جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی،هنری ، ادبی، علمی و اسلامی نیاز به فضای شاداب در فضای کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری دارند.

وی افزود: این شاداب‌سازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری به رشد خلاقیت و پرورش استعدادها و مسائل فرهنگی تربیتی کودکان و نوجوانان کمک می‌کند و این طرح با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی و همچنین کمک به شکوفایی استعداد این قشر براساس ارزش‌ها و تعلیم و تربیت اسلامی است.

وی تصریح کرد: اهمیت دادن به نیازهای کتابخانه کودکان و نوجوانان باعث گرایش آنان در زمان حساس زندگی‌شان به این مکان مهم فرهنگی خواهد شد بر همین اساس مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید همواره تلاش کند تا برای رسیدن به اهداف خود تمام نیازهای کودکان و نوجوانان را شناسایی و در چهارچوب وظایف تعریف شده عملی کند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر حضور و تاثیر رنگ‌ها در فضای کتابخانه بیان کرد: سر در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان به صورت هماهنگ تجهیز خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =