کد خبر: 342091
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۵
بازدید 11
روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

مراکز فرهنگی- هنری کانون همدان با شروع تابستان روزهای بسیار شلوغی را با داشتن کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوع سپری می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، 18 تیر روز ادبیات کودک و نوجوان است که مراکز فرهنگی- هنری استان همدان به مناسبت بزرگداشت نویسنده قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب، مهدی آذریزدی برنامه‌هایی در راستای کتاب و کتاب‌خوانی و داستان و شعر کودکان و نوجوانان برگزار کردند.
 

روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهرستان اسدآباد

 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوان شهرستان اسدآباد به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، ویژه برنامه‌ای با عنوان " پیر قصه‌های کهن "  با اجرای نقد کتاب وجدان و داستان غلام بچه‌های عافیت و داستان وقت ملاقات با حضور بیش از ۲۰ نفر از اعضای کودک و نوجوانان و عضو ارشد مرکز فاطمه مستوفی انجام شد.  در این برنامه به مناسبت همین روز با اعضای کودک جمع‌خوانی کتاب " یک راه بهتر" صورت گرفت و سپس اعضا با نقد ظاهر و متن کتاب بحث و گفتگو کردند. هدف از این برنامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره پدر ادبیات کودکان و نوجوانان ایران مهدی آذریزدی اجرا شد.

روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شهر جوکار

به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان و با هدف نکوداشت این روز و معرفی شخصیت مهدی آذریزدی مرکز جوکار میزبان کودکان و نوجوانان علاقمند با حضور فاطمه موسوی مربی توانمند ادبی مرکز سامن بود. ایشان ابتدا به بیان بخش‌هایی از زندگی مهدی آذریزدی برای بچه ها پرداخت و بعد با قصه گویی قصه "دزد و قاضی" از یکی از کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب جلسه را پایان داد.

روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

مرکز فرهنگی- هنری شماره یک شهرستان ملایر

مرکز یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملایر از درخشان‌ترین مراکز کانون استان است که بسیار مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار می‌گیرد زیرا این مرکز یکی از با سابقه‌ترین مراکز بوده و فعالیت‌های فرهنگی- هنری و ادبی متنوعی را اجرا می‌کند. آنچه بیش از همه در این مرکز به چشم می‌خورد روخوانی، روانخوانی، امانت کتاب و....است که با حضور غلامرضا بکتاش کارگاه‌های ادبی بسیاری برگزار می‌شود.

در این مرکز کارگاه سفال، نقاشی، خوشنویسی و ادبی دایر است که کودکان و نوجوانان از این کارگاه‌ها بهرمند می‌شوند. در این مرکز 80 عضو دختر در روزهای فرد و ۶۰ عضو پسر در روزهای زوج نشاط و طراوت خود را با لبخند و مطالعه جشن می گیرند.

روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

مجتمع شهید مدنی کانون
امروز ۱۶ تیر ماه مرکز الگوی مجتمع با همکاری هلال احمر کارگاه آموزشی جلوگیری از حوادث زلزله با تعداد ۲۵ نفر عضو برگزار کرد. دراین برنامه کارشناس مربوطه ابتدا در مورد زلزله با اعضا صحبت کرد. بعداز صحبت‌های کارشناس به صورت عملی پناه‌گیری به اعضا آموزش داده شد. در پایان قرار  شد مهارت‌های زندگی برای مادران، ارتباط متقابل خانواده‌ها با فرزند، مطالب امدادی و ...در سول تابستان به صورت کارگاه در مرکز الگوی مجتمع برگزار شود.

روزهای شلوغ مراکز فرهنگی- هنری همدان

 کانون پرورش فکری شماره ۳ ملایر 

این مرکز برنامه‌های طرح هما را با اعضای خود به صورت مرتب برگزار می‌کند و در شنبه نامداران به معرفی و روخوانی کتاب مرد روز های سخت  ( از مجموعه کتاب های نامداران) پرداخت. همچنین بازی، سرگرمی و مسابقه با هدف بالا بردن اطلاعات عمومی اعضا در زمینه‌ی(معرفی سرزمین) و آموزش کاردستی نیز در این مرکز اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =